Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orvintax
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 11-06 13:50

orvintax

www.fab1an.dev

Topicstarter
Hoi iedereen,

Ik heb een raar "issue" in Firefox. Als ik op een HTML element klik staat er een blinking cursor bij. Zover ik weet heb ik geen gekke instelling aangezet aangezien dit op meerder systemen voorkomt en ik buiten mijn search engine geen instelling aanpas.

https://dontasktoask.com/

Beste antwoord (via orvintax op 13-12-2021 09:17)

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20:28

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Druk eens op F7 om Caret Browsing uit te zetten. Dit lijkt daar namelijk op.

Commandline FTW | Tweakt met mate

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JukeboxBill
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 23:42
Hero of Time schreef op zondag 12 december 2021 @ 12:11:
Dat is wel de oplossing en bedankt daar voor Alleen is het iets dat sinds kort in FF is geslopen, want het was mij ook al opgevallen, dat in bepaalde gevallen de cursor wordt getoond. Eerder heb ik dat niet gezien en heb nooit op F7 gedrukt.

Soms ben ik bijna gelukkig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

JukeboxBill schreef op zondag 12 december 2021 @ 18:35:
[...]

Dat is wel de oplossing en bedankt daar voor Alleen is het iets dat sinds kort in FF is geslopen, want het was mij ook al opgevallen, dat in bepaalde gevallen de cursor wordt getoond. Eerder heb ik dat niet gezien en heb nooit op F7 gedrukt.
Bijzonder. Caret browsing bestaat toch al een aardige tijd en dit wordt niet zomaar aangezet. Misschien dat je ooit iets van accessibility hebt gebruikt of een add-on hiervoor geïnstalleerd. Als ik op F7 druk, wordt er gevraagd of ik het aan wil zetten en of dit een volgende keer niet meer gevraagd hoeft te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oon
  • Registratie: Juni 2019
  • Niet online

Oon

JukeboxBill schreef op zondag 12 december 2021 @ 18:35:
[...]

Ik zag laatst in Edge ook ineens dat caret browsing aan stond, blijkbaar toch een keer per ongeluk op het knopje gedrukt. Er is echt geen update geweest die dat aan heeft gezet, dat heb je zelf (per ongeluk) gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orvintax
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 11-06 13:50

orvintax

www.fab1an.dev

Topicstarter
Dat was het inderdaad. Ik zal straks kijken of het op mijn andere systeem nu ook gefixed is, dan weten we of die setting ook wordt meegenomen met Firefox Sync.

https://dontasktoask.com/

Pagina: 1