Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Zelf heb ik er ook een aantal uitgeprobeerd omdat ik door als het 3d effect niet 100% goed is migraine kan triggeren.
Helaas is bij een 3D film alleen het deel waar je moet kijken scherp, en de rest is wazig. Waardoor je in 2D een deel van de ervaring mist.
Nu de 3D fims beter zijn geworden kijk ik ook wel weer films in 3D met 3D bril, gewoon goed opletten dat je kijkt waar je moet kijken (het onderwerp van het shot) dan heb je geen last van hinderlijke effecten.
Vind het grootste nadeel nu nog dat het beeld donkerder is.
Maar de brillen moet je gewoon als een dure bril behandelen, stop ze in een brillenkoker.
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Succes, die dingen kostten 1eu per stuk dus ook wat minder erg als er eens 1 kapot gaat.
Dan moet je alleen niet naar die fancy dolby cinema films gaan alleen met hun speciale 3d technieken
[ Voor 14% gewijzigd door Bartske op 12-12-2021 10:56 ]
The devil is in the details.
Heb je de link in mijn OP niet gezien? Ik snap ook wel dat het allemaal niet zo moeilijk is. Het punt is dat die brilletjes van waardeloze kwaliteit zijn. Ik zou liever 25 of 50 euro betalen zodat ik er een lange poos mee door kan dan 6 van die dingen per jaar te kopen, is misschien goedkoper maar ja die eindigen ook ergens in de zee.Bartske schreef op zondag 12 december 2021 @ 10:55:
Ik heb bij een bioscoop gewerkt, en daar hadden we een paar 2d brillen 'gemaakt'. Het is zo simpel als 2x een bril kopen (dat deed je bij onze bios) en dan het linkerglas verwisselen met het rechterglas van de ander (of folie).
Succes, die dingen kostten 1eu per stuk dus ook wat minder erg als er eens 1 kapot gaat.
Dan moet je alleen niet naar die fancy dolby cinema films gaan alleen met hun speciale 3d technieken
En ja, dat is geen antwoord op je vraag, maar wel 'n oplossing voor je probleem.
Ow, en anders: koop een nep-bril, en kijk of je de folie's op 't glas kunt lijmen? Of ga idd eerst eens kijken bij 'n opticien.
[ Voor 19% gewijzigd door Ardana op 12-12-2021 23:43 ]
Verbied conversiepraktijken tegen LHBTQIA+-mensen, teken de petitie!
Het is zonde om voor 3D te betalen terwijl je het niet kijkt.
Don't drive faster than your guardian angel can fly.