Ik heb mijn fotoprinter aangesloten op mijn computer, maar nu wil ik met behulp van de CD het programma ervoor installeren.
De fotoprinter heet HP photosmart 7269.
Op de CD staan deze types: 130, 140, 230, 240, 1000, 1100, 1200, 1300, 7100, 7200, 7300, 7500, 7600, 7700, 7900.
Ik heb Windows 10, ik ben de enige die een account heeft op deze computer en ik ben de administrator.
Maar als ik het probeer te installeren geeft die de onderstaande foutmeldingen:Het besturingssysteem op deze computer wordt niet herkend als ondersteund besturingssysteem. Dit is slechts een waarschuwingsbericht. De installatie kan worden voortgezet*.
Huidig OS: '602'
Ondersteund: 'Windows98, WindowsME, Windows2000, WindowsXP'
Advies: installeer dit product op een computer met een van de ondersteunde besturingssystemen van Microsoft of raadpleeg de documentatie van uw computer voor informatie over het upgraden van het besturingssysteem van uw computer.
*Let op: wanneer uw huidige besturingssysteem met een nummer wordt aangegeven, betekent dit dat het besturingssysteem na uw Hewlett-Packard-software is uitgebracht.
Foutmelding nummer twee:
Deze software kan niet geïnstalleerd worden met behulp van 'Uitvoeren als...' . De installatie kan niet worden voortgezet totdat dit is opgelost.
Vereiste handeling: klik op Annuleren om deze software-installatie te beëindigen. U moet zich afmelden en vervolgens opnieuw aanmelden als gebruiker met beheerdersrechten. (Neem contact op met uw systeembeheerder voor meer informatie.) Laat de hoofdgebruiker van deze computer de software installeren wanneer er geen systeembeheerder is. Start de installatie opnieuw door deze installatie-cd te verwijderen en opnieuw te plaatsen.