Meer mensen problemen met de emailberichten van Marktplaats?

Pagina: 1
Acties:
  • 3.725 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ramoncito
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 02-10 17:43
Hallo medetweakers,

Sinds twee dagen heb ik iets eigenaardigs met Marktplaats: Ik krijg geen emails meer als ik een bericht krijg via Marktplaats. Vreemd genoeg krijg ik wel een email als ik op de website (middels de laptop) een bericht terugstuur naar een verkoper. Ik krijg dan direct een bericht met wat ik zelf dan net geschreven heb. Voorheen kreeg ik die juist niet, maar wel de berichten die de ander schreef. Ik kreeg dan een email zodat ik wist dat er gereageerd was. Inmiddels heb ik wel notificaties aan staan, maar dat vind ik niet handig...

Een testbericht naar en van mijn moeders account werkte weer wel zoals vanouds, evenals een account waar ik al eerder deze week mee berichtte.

Volgens de chat is het een bekend probleem, maar ik kan er niks over vinden. De instellingen kunnen, volgens de medewerkster van MP, eventueel bekeken en aangepast worden middels de app, maar die heb ik zelf weer niet :/ Volgens haar is het ook zo dat gebruikers van de website automatisch alle systeemberichten zouden moeten krijgen (Die instellingen zie ik niet op de website).

Momenteel weet ik eigenlijk niet eens of ik überhaupt wel berichten ontvang van andere gebruikers waar ik een bericht naartoe heb gestuurd. Sommigen reageren niet, maar ik weet niet of dat nou een storing is of niet. Overigens zei de persoon waar ik al mee in gesprek was dat hij ook problemen had met notificaties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TacoTaco
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 02-10 16:41
Ik heb geen issues met de app volgens mij. Is het een mogelijkheid om die te installeren? Al is het maar om je berichten te controleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krulliebol
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 08-01 18:52
Volgens de chat is het een bekend probleem
Welke oplossing suggereert de chat dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Accretion
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 20:40

Accretion

⭐⭐⭐⭐⭐ (5/5)

Heb je je uitgeschreven van alle nieuwsbrieven?
Wellicht krijg je via de app wel nog meldingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramoncito
Krulliebol schreef op zondag 12 december 2021 @ 04:20:
[...]

Welke oplossing suggereert de chat dan?
De medewerkster schreef dat ze er vanaf wisten en dat er wat problemen waren, geen oplossing geboden.
Systeemmails krijg je altijd. En mails voor een bod of een bericht kan je in de app instellen
- ik heb geen app... ik gebruik de website op mijn laptop

er is echter momenteel wel een probleem met berichten en de mails daarvan
dat mensen hun eigen berichten krijgen in de mail, heb jij dat ook?

- gisterenavond kreeg ik ook geen berichten van een adverteerder, dan kan ik ook niet adequaat reageren.
- ja, ik kreeg zojuist een bericht van mezelf, wat ik net aan iemand anders geschreven had
- Het wordt een beetje lastig te bepalen of een adverteerder nou wel of niet reageert als er niet eens een bericht wordt verstuurd...

Ja dat klopt maar we zijn dit nog aan het onderzoeken, is pas sinds gisteren gemeld namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haruhi
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 30-09 10:01
Ik krijg al jaren geen mails meer.
Was altijd wel handig om terug te zoeken wat ik geboden/betaald had.

Er is ook geen oplossing voor, het voelt een beetje als een bezuiniging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramoncito
Haruhi schreef op vrijdag 17 december 2021 @ 09:50:
Ik krijg al jaren geen mails meer.
Was altijd wel handig om terug te zoeken wat ik geboden/betaald had.

Er is ook geen oplossing voor, het voelt een beetje als een bezuiniging.
Ik krijg ze nog altijd niet. Ik weet niet eens of een bod wat ik gisteren deed wel ontvangen is door de verkoper. Het wordt zo wel erg lastig om te handelen op marktplaats :|

• William_H
  • Registratie: December 2010
  • Nu online
Ik herken dit probleem ook. Ik kreeg vandaag een mail dat een bod was afgewezen. Maar nooit een mail van de verkoper gehad terwijl die mij blijkbaar wel had bericht. Dit issue speelt dus nog steeds.

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Een topic na bijna 2 jaar kicken alleen om te melden dat je hetzelfde probleem hebt, is geen nuttige toevoeging. Dit topic doe ik dan ook op slot.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.