Kaku: Pushmelding komen niet binnen

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doesje1976
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 15-07-2023
Hallo allemaal,

Ik ben in het bezit van redelijk wat kaku spullen.
Bijna alles werkt naar behoren alleen heb ik wat problemen met de IPCAM-2500 en de IPCAM-3500 op de ICS-2000.
Het probleem is dat ik geen notificatie binnenkrijg op mijn Samsung (S9 en TAB S4).
In de app klikaanklikuit next staat bij berichten wel dat er beweging is gedetecteerd en er staat een opname.

Als de app afgesloten is dan komt er geen melding op mijn telefoon en tablet.
Ik heb ook nog een temperatuurmeter en app van smart life (die van kaku was erg slecht) en daar komen wel gewoon meldingen van binnen op telefoon en tablet.
Wat ik al geprobeerd heb
- Camera's overnieuw geïnstalleerd
- ICS-2000 overnieuw opgestart
- App overnieuw geïnstalleerd
- De app alle rechten gegeven

Graag hoor ik of jullie misschien weten wat er mis gaat.

Doesje

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gizz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:14

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Hoe staat de energiebesparing ingesteld? Soms dwingt een telefoon / tablet erg streng af dat een app afgesloten moet worden om energie te besparen, waardoor zaken als pushmeldingen niet meer werken.

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dwdd
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 22-06-2024
Doesje1976 schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 19:09:
Hallo allemaal,

Ik ben in het bezit van redelijk wat kaku spullen.
Bijna alles werkt naar behoren alleen heb ik wat problemen met de IPCAM-2500 en de IPCAM-3500 op de ICS-2000.
Het probleem is dat ik geen notificatie binnenkrijg op mijn Samsung (S9 en TAB S4).
In de app klikaanklikuit next staat bij berichten wel dat er beweging is gedetecteerd en er staat een opname.

Als de app afgesloten is dan komt er geen melding op mijn telefoon en tablet.
Ik heb ook nog een temperatuurmeter en app van smart life (die van kaku was erg slecht) en daar komen wel gewoon meldingen van binnen op telefoon en tablet.
Wat ik al geprobeerd heb
- Camera's overnieuw geïnstalleerd
- ICS-2000 overnieuw opgestart
- App overnieuw geïnstalleerd
- De app alle rechten gegeven

Graag hoor ik of jullie misschien weten wat er mis gaat.

Doesje
Hier ook hetzelfde probleem met de ipcam-3500 maar dan op een Samsung S20.
komt geen melding binnen op S20, in de app van KAKU wel een melding van detectie.
Is er hier een oplossing voor ? (app staat uit voor wat betreft sluimerstand)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dwdd
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 22-06-2024
Ik gebruik trouwens ook de gewone app van KAKU voor andere producten en oudere type camera, via die app komen de meldingen wel binnen, maar via de KAKU Next waar je perse de ipcam-3500 op moet installeren niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bazvv
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 21:30
Gizz schreef op donderdag 16 december 2021 @ 09:43:
Hoe staat de energiebesparing ingesteld? Soms dwingt een telefoon / tablet erg streng af dat een app afgesloten moet worden om energie te besparen, waardoor zaken als pushmeldingen niet meer werken.
Inderdaad controleren of batterijbesparing voor de apps wel uitstaat anders kan dat meldingen blokkeren omdat de app niet op de achtergrond mag draaien.