iPhone 8 / iOS 14.6 Jailbreaken (of muziek exporteren)

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• louwins
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 12-12-2021
Recentelijk is deharde schijf van mijn desktop overleden. Hierbij zijn een paar bestanden met emotionele waarde verloren gegaan (livesets/muziek die ik opgenomen heb met een inmiddels overleden vriend).

Nu is een oude iPhone 8 van mij het enige device waar deze bestanden nog op staan, en ik zou deze graag willen exporteren naar mijn PC, echter lijkt dit met de standaard apple software niet mogelijk te zijn.

Moet ik hiervoor de iPhone jailbreaken, of zijn hier alternatieven voor? En welke jailbreak/software word hier voor aangeraden? Zoals in de titel al aangegeven, het gaat om een iPhone 8 met iOS 14.6

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klokkert1
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 24-09 18:30
Staan de bestanden in de galerij want dan kan je ze mailen oid?

Verder kan je als het goed is ook inloggen op iCloud op de pc (mocht je hier gebruik van maken op de iPhone) en dan alles downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• louwins
'Normale' bestanden zijn te downloaden, muziek echter niet helaas :(

[ Voor 16% gewijzigd door louwins op 12-12-2021 02:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ken-dj
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 17-08 18:32

ken-dj

Life is short break the rules

louwins schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 16:50:
Recentelijk is deharde schijf van mijn desktop overleden. Hierbij zijn een paar bestanden met emotionele waarde verloren gegaan (livesets/muziek die ik opgenomen heb met een inmiddels overleden vriend).

Nu is een oude iPhone 8 van mij het enige device waar deze bestanden nog op staan, en ik zou deze graag willen exporteren naar mijn PC, echter lijkt dit met de standaard apple software niet mogelijk te zijn.

Moet ik hiervoor de iPhone jailbreaken, of zijn hier alternatieven voor? En welke jailbreak/software word hier voor aangeraden? Zoals in de titel al aangegeven, het gaat om een iPhone 8 met iOS 14.6
Je kan de schijf uit je desktop halen en extern aansluiten, Jij kan Recuva, downloaden om bestanden weer te herstellen.Media monkey voor je iPhone 8.

Good luck

S23 > Tab S8 >  ATV 4K >  Airtags <  Macbook Pro M1 <  IPad  Iphone 12 PM< 14 PM <16 PM < Garmin Fenix Pro 6X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sitelabs
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-10 08:25
Los van hoe je de muziek van de iPhone kan halen, lijken mij jailbreak activiteiten uitvoeren op een device waar voor jou waardevolle data op staat, alles behalve verstandig. Straks staat dat wat je nu wilt redden, ook niet meer op je iPhone…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• louwins
ken-dj schreef op zondag 12 december 2021 @ 07:20:
Je kan de schijf uit je desktop halen en extern aansluiten, Jij kan Recuva, downloaden om bestanden weer te herstellen.Media monkey voor je iPhone 8.

Good luck
De harde schijf is niet meer te redden, leeskop is kapot en repareren kost vele malen meer dan ik er voor over heb, zeker gezien het feit dat de enige bestanden die ik zou willen herstellen nog ergens op een oude iphone staan.

Heb jij zelf ervaring met media monkey? Kan je daarmee niet-gekochte muziek (handmatig toegevoegd d.m.v. itunes) downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vj_slof
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 10:32
een backup in iTunes maken, niet versleutelen of beveiligen met een wachtwoord en dat bestand door het programma FileJuicer halen. https://echoone.com/filejuicer/
https://echoone.com/filejuicer/formats/mddata

[ Voor 12% gewijzigd door vj_slof op 12-12-2021 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacredRose
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 29-09 11:56
Volgens mij worden bestanden die via iTunes naar de iphone zijn gesynchroniseerd niet mee genomen in de backup.

Het is natuurlijk altijd het proberen waard. Een andere oplossing als je misschien wat kwaliteit verlies kan aanvaarden is om het op te nemen vanaf de iPhone. Het beste is dan denk ik om een lightning naar 3.5mm adapter te nemen en via de line in op een computer het op te nemen terwijl je het op de iPhone afspeelt (maar volgens mij word het dan wel mono geluid) met een externe geluidskaart of als je een dubbele line in hebt kan je wel stereo geluid houden.
Als het om een video gaat kan je misschien iets met een hdmi capture card en een apple tv of wat software om airplay te ontvangen op de pc en dan de stream opnemen.
Pagina: 1