Hi Tweakers,
We hebben nu een weekje de sleutels van ons nieuwe huis en zijn lekker aan het klussen. Het is een huis uit 2018, dus heel nieuw. Nu wil ik op zolder een wandschakelaar verwijderen en de lamp die er achter zit permanent op stroom hebben (Hue lampen). Wandschakelaar (van Jung) verwijderd en ik zie dit :
:strip_exif()/f/image/73xcflAWWHWkeTMPUKRfgsDs.jpg?f=fotoalbum_large)
Iemand die dit snapt? 2 zwarte dragen en een zwart-witte draad?
Schakelaar is onderdeel van een 2 delige hotelschakeling. Maar ik snap niet hoe ik hier nu permanent stroom op zet.
Iemand die kan helpen ?
We hebben nu een weekje de sleutels van ons nieuwe huis en zijn lekker aan het klussen. Het is een huis uit 2018, dus heel nieuw. Nu wil ik op zolder een wandschakelaar verwijderen en de lamp die er achter zit permanent op stroom hebben (Hue lampen). Wandschakelaar (van Jung) verwijderd en ik zie dit :
:strip_exif()/f/image/73xcflAWWHWkeTMPUKRfgsDs.jpg?f=fotoalbum_large)
Iemand die dit snapt? 2 zwarte dragen en een zwart-witte draad?
Schakelaar is onderdeel van een 2 delige hotelschakeling. Maar ik snap niet hoe ik hier nu permanent stroom op zet.
Iemand die kan helpen ?
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/gljv8EKk9Y0IXG8Gt9t5z0E5.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/pwLuQgQ5tGhpMSCQld2UNhgi.jpg?f=user_large)