Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lukechikara
  • Registratie: December 2021
  • Laatst online: 12-12-2021
Mijn vraag : Beste allen. Kan iemand mij helpen? Mijn foto's, video's en beeldscherm van mijn smartphone Salsung A52 kleurt plots heel donker. Ik heb al alles geprobeerd om terug normale kleuren te krijgen. Niets helpt. Iemand ook dit probleem en oplossing ???
...

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14:21
Stel al je data veilig en probeer een fabriek reset, werkt dat niet, opsturen voor garantie, dan is er iets mis met de hardware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lukechikara
  • Registratie: December 2021
  • Laatst online: 12-12-2021
Thanks voor je reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberJohn
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 05-07 00:12
Probeer het toestel eens in de veilige stand op te starten. Dit zorgt ervoor dat alleen de Samsung Apps draaien en niet 3rd party apps.

Dit doe je door in het uitschakel menu de rode uitschakelen knop langer in te drukken en dan op veilige stand te drukken. Als het toestel dan goed werkt, ligt het aan een app die je geïnstalleerd hebt. Door te herstarten ga je weer uit de veilige modus.

Daarnaast kan je proberen het test menu te openen door *#0*# in te typen in het bel scherm. Dit menu werkt buiten de instellingen van t toestel om. Hierin kan je bijvoorbeeld op Red, Green en Blue drukken om t scherm te testen.

Galaxy Z Fold6 | S25 Ultra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11:58

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Lukechikara schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 10:37:
Ik heb al alles geprobeerd om terug normale kleuren te krijgen.
Zou je kunnen aangeven wat je al allemaal geprobeerd hebt?