Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Vraag
Beste antwoord (via MAX3400 op 13-12-2021 13:42)
De ingevulde woonplaats wordt inderdaad op sessie-niveau onthouden, en niet voor een ingelogde gebruiker op gebruikersniveau. Dat laatste kan wel, maar dat is aan de productowner om te bepalen of dat wenselijk is.
Intentionally left blank
Alle reacties
Ik voel me een beetje ontheemd (niet in de laatste plaats omdat ik inderdaad verhuisd ben 2 maanden geleden) maar als jullie klaar zijn met Log4J, zou iemand even willen reageren
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Als ik dat veld op 2 verschillende systemen check zijn ze verschillend, dus ik vermoed dat deze in een cookie staat opgeslagen. Lijkt me dan geen user error maar werkt wel zoals bedoel op het moment.
~ Portal 2 maps: linkje ~ LoL (EUW): Ocwil ~
Je topic kicken is in MF is niet echt de bedoeling.MAX3400 schreef op maandag 13 december 2021 @ 12:45:
Ik voel me een beetje ontheemd (niet in de laatste plaats omdat ik inderdaad verhuisd ben 2 maanden geleden) maar als jullie klaar zijn met Log4J, zou iemand even willen reageren
De ingevulde woonplaats wordt inderdaad op sessie-niveau onthouden, en niet voor een ingelogde gebruiker op gebruikersniveau. Dat laatste kan wel, maar dat is aan de productowner om te bepalen of dat wenselijk is.
Intentionally left blank