Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Dimmer 24V (kerst)verlichting; juiste stekker

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• ericwhar
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 17:27
Mijn vraag

Ik ben op zoek naar een dimmer met de aansluiting zichtbaar op de foto. Het gaat om een 24V kerstboom verlichting

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1e3mul9RndpP9d_Be8gq2bHjF7o=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/I7yS17XftHmQarF63j5yeCtZ.jpg?f=fotoalbum_large

Deze aansluiting heeft een ronde en platte pool.

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
Via de Intratuin had ik er een besteld die volgens de review deze aansluiting zou moeten hebben. Bij ontvangst waren dit twee ronde polen

Wie kan mij helpen? Graag zou ik willen weten hoe deze aansluiting heet?
Alvast bedankt!

Alle reacties

• HKLM_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14-11 21:29
Deze lijkt erop toch?

https://www.allekabels.nl...3aqwh2EAQYASABEgLkJ_D_BwE

[ Voor 7% gewijzigd door HKLM_ op 11-12-2021 09:47 ]

Cloud ☁️

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16:48

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Luidspreker stekker.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18:03

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Dat ja, al vraag ik me af of de pinafstand dan gelijk is. Nou is het 24v zwakstroom, dus je zou ook gewoon de plug af kunnen knippen en er een andere passende op zetten.

Vraag me wel af of je die kerstboom ledjes zomaar kunt dimmen.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• ericwhar
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 17:27
Er zit nu een dimmer op waarvan de aansluiting kapot is, dus ik was op zoek naar een nieuwe. Al de snoeren van de lampjes hebben dezelfde aansluiting. Deze boom is al een oudje. Zal lastig worden dezelfde dimmer nog te vinden.

De oude dimmer maakt ook een zacht piepend achtergrond geluid, was vrij irritant is als je in de woonkamer zit. Daarom heeft het vervangen van de stekker geen voorkeur. Wel fijn dat ik nu de naam van de stekker weet.

[ Voor 32% gewijzigd door ericwhar op 11-12-2021 09:57 ]

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18:03

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Meest handige is denk ik gewoon met die dimmer en al naar een elektro winkel gaan. Iets als aurora in den haag ofzo, die trekken de juiste plug zo uit het rek :)

Alternatief: dimmer uit elkaar trekken en aan het solderen :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Pagina: 1