Gaat om een huurhuis dus ik kan zelf weinig zaken veranderen, maar is het mogelijk om op een of andere manier mijn garage- en tuinpoort slim te maken zodat ze te bedienen zijn vanaf mijn telefoon? Ze hebben beiden een aparte afstandsbediening.
Wellicht met een WLAN garagedeur opener zoals deze?
你还记得吗 记忆的炎夏
Vast wel. De meeste oplossingen vereisen wel dat je iets aan de bedrading klust van het systeem. Zou het wel in overleg met de eigenaar doen.
Wat de meest veilige optie is: een systeem maken dat met een motortje/servo de knop op je afstandsbediening indrukt. En die dan met ke telefoon bedienen
Wat de meest veilige optie is: een systeem maken dat met een motortje/servo de knop op je afstandsbediening indrukt. En die dan met ke telefoon bedienen
"Ze hebben beide een aparte afstandsbediening"
Dus, ze kunnen nu al op afstand open? Welke openers heb je? Types?
Is daar een handleiding van (linkje?) Wat staat daar in?
Nu moeten we een soort van raden. En iets meer eigen inzet is dus wel de bedoeling hier...
Nu moeten we een soort van raden. En iets meer eigen inzet is dus wel de bedoeling hier...
Wise enough to play the fool
Ja.Hyloba schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 09:06:
Gaat om een huurhuis dus ik kan zelf weinig zaken veranderen, maar is het mogelijk om op een of andere manier mijn garage- en tuinpoort slim te maken zodat ze te bedienen zijn vanaf mijn telefoon? Ze hebben beiden een aparte afstandsbediening.
Minimale vraag, minimaal antwoord.
Welk merk én type openers heb je, wat staat er in de datasheets over extern aansturen? Meestal zit d'r wel een ingang op om een muurschakelaar aan te sluiten.
Dat lijkt mij misschien nog de meest interessante optie, bedankt!CyBeRSPiN schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 09:41:
Vast wel. De meeste oplossingen vereisen wel dat je iets aan de bedrading klust van het systeem. Zou het wel in overleg met de eigenaar doen.
Ik had er zelf nog niet echt naar gekeken of gedacht dat dit belangrijk zou zijn. Ik dacht dat er misschien iets algemeens bestond.teacher schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 09:53:
"Ze hebben beide een aparte afstandsbediening"
De tuinpoort heeft een afstandsbediening van Cardin. Bij de garagepoort staat niets van merk, ook niet op de afstandsbediening.
Beter zoeken: merk van de aandrijving, types, handleiding.
Wise enough to play the fool
Hoewel, na een korte zoektocht weinig goeds te vinden voor fysieke button presses.Hyloba schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 12:12:
[...]
Dat lijkt mij misschien nog de meest interessante optie, bedankt!
Deze is mss nog de goedkoopste voor de garagedeurInge801 schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 09:22:
Wellicht met een WLAN garagedeur opener zoals deze?
Pagina: 1