beste mensen,
Ik heb een AMC 3100a (komt uit NAD fabriek) waarvan het linker kanaal begon te ruisen, er opeens mee stopte enz.. Gebruikelijke dingen gedaan: speakers omgedraaid, bananenstekkers geinstalleerd, andere uitgang geprobeerd. Toen ik de speakeruitgangen schoonmaakte met alcohol was het weer prima maar na een paar keer deed het linkerkanaal niets meer.
Ook heb ik een keer geprobeerd door het geluid hard te zetten om er beweging in te krijgen. Dat lukte op dat moment wel. Na een paar minuten 'brak' het geluid door. Maar de volgende dag was het niets.
Waar kan dit aan liggen?
Zie foto's want dat helpt mogelijk..
Alvast bedankt
Foto 1::strip_exif()/f/image/H2Xbgn9Bfp7In4kd7u2CrDjz.jpg?f=fotoalbum_large)
Foto 2::strip_exif()/f/image/rw8U2s93gw8lByN3olgnecV3.jpg?f=fotoalbum_large)
Foto 3::strip_exif()/f/image/qKCakiCKozAB46OEpmicSA5W.jpg?f=fotoalbum_large)
Foto 4:
Ik heb een AMC 3100a (komt uit NAD fabriek) waarvan het linker kanaal begon te ruisen, er opeens mee stopte enz.. Gebruikelijke dingen gedaan: speakers omgedraaid, bananenstekkers geinstalleerd, andere uitgang geprobeerd. Toen ik de speakeruitgangen schoonmaakte met alcohol was het weer prima maar na een paar keer deed het linkerkanaal niets meer.
Ook heb ik een keer geprobeerd door het geluid hard te zetten om er beweging in te krijgen. Dat lukte op dat moment wel. Na een paar minuten 'brak' het geluid door. Maar de volgende dag was het niets.
Waar kan dit aan liggen?
Zie foto's want dat helpt mogelijk..
Alvast bedankt
Foto 1:
:strip_exif()/f/image/H2Xbgn9Bfp7In4kd7u2CrDjz.jpg?f=fotoalbum_large)
Foto 2:
:strip_exif()/f/image/rw8U2s93gw8lByN3olgnecV3.jpg?f=fotoalbum_large)
Foto 3:
:strip_exif()/f/image/qKCakiCKozAB46OEpmicSA5W.jpg?f=fotoalbum_large)
Foto 4:
:strip_exif()/f/image/lduRcWg9NFfjqyMJ59IEHtLv.jpg?f=fotoalbum_large)