Ik heb een aantal weken geleden besloten om voor onderstaande configuratie te gaan. Middels alle hulp uit een ander topic hier op tweakers ben ik op deze configuratie gekomen. Echter blijft er een twijfel bestaan over de CPU-koeler. Vandaar hier toch maar even een apart topic in de hoop dat jullie me kunnen adviseren in een goede koeler.
Ik zoek een?
CPU Koeler
Wat is je budget?
~50 - 60 euro. Het gaat me vooral om de kwaliteit van de koeler
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
In eerste instantie werd mij de Thermaltake Toughair 510 geadviseerd. Maar ik ben topics blijven volgen en lezen uit interesse (misschien had ik juist dat niet moeten doen
) waardoor ik ben gaan twijfelen tussen deze en de Scythe Fuma 2.
Ik ben niet zo heel erg thuis in deze wereld en hoop daarom hier nog wat advies te krijgen over een goede CPU koeler voor onderstaande build (Scythe koeler + mounting kit zit hier nog even bij in);
Een aantal componenten uit de build heb ik al, waaronder een SSD en RAM. Daarom staan deze niet in deze wensenlijst.
Ik zoek een?
CPU Koeler
Wat is je budget?
~50 - 60 euro. Het gaat me vooral om de kwaliteit van de koeler
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
In eerste instantie werd mij de Thermaltake Toughair 510 geadviseerd. Maar ik ben topics blijven volgen en lezen uit interesse (misschien had ik juist dat niet moeten doen
Ik ben niet zo heel erg thuis in deze wereld en hoop daarom hier nog wat advies te krijgen over een goede CPU koeler voor onderstaande build (Scythe koeler + mounting kit zit hier nog even bij in);
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | Intel Core i5-12600K Boxed | € 309,- | € 309,- |
| 1 | Moederborden | MSI PRO Z690-A DDR4 | € 199,- | € 199,- |
| 1 | Behuizingen | Fractal Design Meshify 2 Compact Black TG Dark Tint | € 109,- | € 109,- |
| 1 | Processorkoeling | Scythe Fuma 2 | € 53,90 | € 53,90 |
| 1 | Processorkoeling | Scythe LGA1700 Mounting Kit | € 8,90 | € 8,90 |
| 1 | Voedingen | BitFenix Whisper BWG750M | € 79,90 | € 79,90 |
| Totaal | € 759,70 | |||
Een aantal componenten uit de build heb ik al, waaronder een SSD en RAM. Daarom staan deze niet in deze wensenlijst.