Hosting bij Transip, Freedom of Webnode ?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piknik
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 25-09-2024
-Ik post heeeeeel weinig (3 keer per jaar of zo), als ik iets beter had kunnen doen laat het me weten-

Mijn vraag is eigenlijk heeft iemand hier ervaring met Transip, Freedom of Webnode hosting ?

Een klant van mij wil ik overzetten naar een nieuwe webhost, en ik moet de keuze maken.
Ik vermeld alvast dat het grootste probleem bij mij mijn onderbuik gevoel is.

Ik ben helemaal voor zoveel mogelijk klanten bij Freedom neerzetten om hun draagvlak te vergroten maar als ik puur zakelijk kijk naar de situatie lijkt transip mij een meer solide keuze.

Op dit moment draait de websitehosting bij Webnode, de mail word nog door xs4all gedaan en dat loopt gewoon niet lekker. Verder had ik nog nooit van webnode gehoord voordat de klant er mee aankwam

Daarom heb ik wat hulp nodig.

Ik heb ervaring met freedom want dat is mijn provider en ik heb ervaring met transip want daar draait de mail van mij ouders.

Bij freedom laat de helpdesk soms op zich wachten wat ik niet erg vind en ik begrijp waarom dat is, ze hebben het heel druk.
Ik besef ook dat ik een particuliere klant ben en niet een zakelijke die ik zou zijn als ik bij hun webhosting zou afnemen voor een bedrijf. Ik ga ervan uit dat hun reespons aan de hosting kant snel is.

Bij transip via de dashboard gaat alles soepel vragen binnen no-time beantwoord.

Tot nu toe is de service van webnode stroef verlopen, vermoedelijk omdat de mail niet bij hun draait.
Hun grootste troef is dus de website editor die voor de klant heel goed werkt en je kan dus makkelijk een site erbij of een webshop.

Wat heeft de klant nodig ? In ieder geval 2 websites waarvan 1 een shop word minimaal 5 email boxen per site.
Een makkelijke website editor dus, ik zal met de klant wat wordpress tutorials gaan bekijken of ze dat wat lijken. nou heb ik net hier in het forum de tip voor The7 wordpress them gevonden dus dat lost dat misschien al op.

Uiteindelijk kan ik wel een onderbuik gevoel hebben en een partij als webnode niet fijn vinden maar zij moeten er mee werken niet ik.

Dus als iemand ervaringen en/of advies zou willen delen graag.

Met vriendelijke groet.