Keychron K3 V2-toetsenbord Review

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royale de Luxe
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22-09 11:20

Royale de Luxe

The limit is out there

Topicstarter
Voor een zo snel mogelijke reactie: vermeld de url van het artikel waar het om gaat en mention de auteur met eerst een @ en dan de username. Je vindt deze door op zijn/haar naam bovenaan het artikel te klikken. Op de profielpagina zie je vervolgens een link 'Gebruikersprofiel van username', waar 'username' de nickname van de auteur is.

@https://tweakers.net/crew/239/
@Willem de Moor

reviews: Keychron K3 V2-toetsenbord - Ultraplat met brede keus uit switches

Het is spijtig dat er geen foto's opstaan van de backlit zelf in een meer donkere setting. Ben niet zo van de filmpjes (noem me maar van de oude stempel) dus moet ik alsnog ergens anders gaan kijken of dit KB volstaat of een lightbleeder is.

Als ik bij een waarzegster ga, weet zij dan ook op voorhand dat ik geen geld bij heb?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• thomas_n
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 15:50
@willemdemoor

Mooie review. Ik zou wel willen vragen of de aanduiding "PC" die nu bij de pluspunten vermeldt staat (voortaan) concreter gemaakt kan worden. Wordt er "Windows PC" bedoeld? Dat lijkt in dit geval eigenaardig, want een eenvoudig toetsenbord zonder eigen software zal het vast ook prima doen op Linux. Bovendien lijkt er op de foto's van het toetsenbord (bij het schakelaartje achterop) ook zelfs Android genoemd te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willemdemoor
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online

willemdemoor

Redacteur
Mac en pc heeft in dit geval vooral te maken dat er Mac-specifieke keycaps (option & command) worden geleverd voor Mac, en keycaps voor Windows (met alt en win) voor gewone pc's. Voor Linux mag je zelf kiezen welke keycaps je mooier vindt :)
(zie ook p2 " De K3 wordt met extra keycaps geleverd, zodat je kunt wisselen tussen de Mac- en de Windows-lay-out.")

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• willemdemoor
  • Niet online

willemdemoor

Redacteur
@Royale de Luxe
Bedoel je dat je in een volgende review graag foto's van de verlichting ziet? Dat kan, maar hoe ga je daaraan afzien of de verlichting aan je eisen voldoet? Moet het volledig donker, op welke stand moet de verlichting, maar het belangrijkste, de ene foto is de andere niet. Wij kunnen geen foto maken die laat zien wat jouw ogen zien, met variabelen als pwm van de verlichting, sluitertijd, iso, omgevingslicht, donkeradaptatie van je ogen, etc.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Royale de Luxe

Royale de Luxe

The limit is out there

Topicstarter
@willemdemoor

https://www.inputmag.com/...-ive-been-waiting-for/amp

Dit zegt meer dan duizend letters... en ik vind het dan ook spijtig dat het niet is meegenomen in je review.
Deze review toont niet echt wat je echt kan verwachten van de lichtfuncties op het keyboard zonder dat je filmpjes moet gaan bekijken. (weet niet of je het daar bespreekt daar ik geen filmpjes bekijk).

Het is natuurlijk een andere opzet als website, maar het geeft algemeen een goed idee.

Als ik bij een waarzegster ga, weet zij dan ook op voorhand dat ik geen geld bij heb?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• willemdemoor
  • Niet online

willemdemoor

Redacteur
Bij ons is het video of stilstaand beeld helaas @Royale de Luxe, feitelijk wil je geen filmpje, maar link je er wel naar (of het nou animated gif of motion jpeg is :P )
Ik heb wel stilstaand beeld voor je gevonden van het backlight: even scrollen bij RTings hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royale de Luxe

Royale de Luxe

The limit is out there

Topicstarter
Het gaat me gewoon maar over het feit dat je dit ook als statische foto kan weergeven zonder meer.
Dat de andere iets meer moeite nemen en daar een GIFje van maken dat is hun keuze. Ik was al blij met een foto dat duidelijk de belichting laat zien.

Anyways, het is bedoeld als opbouwende kritiek, niet meer maar ook niet minder.

Pagina: 1