Toon posts:

GoT F1 PlayStation Racing League

Pagina: 1
Acties:

• GrandPuba
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-05 13:45
Mede-auteurs:
  • backupdevice
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:16

backupdevice

• Rb88
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 29-05 10:39

Rb88

• CoRRuPT_Poelie
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 19-02-2022

CoRRuPT_Poelie

F1 GoT Racing League

Welkom bij de GoT F1 PlayStation league, middels dit topic en de bijgaande links kun je bij ons aanmelden en binnen onze league gezellig meeracen.

In onze league worden er F1 League races georganiseerd. De vaste race dagen voor F1 zijn Donderdag en Zondag .

Om alles in goede banen te leiden heeft onze League beschikking tot een Professionele Race Control, een Evenementen Team voor het opzetten van speciale race events buiten de reguliere League Races.

Daarnaast worden er door onze hechte community bijna dagelijks oefenraces georganiseerd zodat je als member bijna elke dag kan racen.

GOT F1 LEAGUE

Onze F1 league wordt ingedeeld bij elke nieuwe game middels aanmeldingen wil je mee doen? meld het hier in het topic. Een grid zal bestaan uit 20 drivers in de auto's van dat seizoen op equal performance.

De reguliere league races worden gereden op Zondag om 20:00 ( Korte kwalificatie van 18 minuten en een 50% race ) De Donderdag League wordt op Donderdag om 20:30 gereden voor de reguliere league races van Zondag op dezelfde baan.

Het aantal grids zal verschillen afhankelijk van de aanmeldingen en inschrijvingen welke wij hebben. Op dit moment zitten wij op 2 bijna volle grids !

Is het seizoen al begonnen en wil je toch nog mee doen, geen ramp! Je kunt je altijd aanmelden en we regelen een plek op een grid voor je.

Wij hebben afgelopen seizoen Bronze, Silver, Gold en Diamond leagues gehad op de zondag. Waar we nu gezien de aantallen leden met 2 grids rijden en 1 stand bijhouden

We werken volgens een vast puntensysteem waarbij elke plek punten opleverd.
Dit betekent dat iedere coureur die de race uitrijdt punten verdient.
We werken tevens met een race licentie waarop straffen die je veroorzaakt meetellen en kunnen inhouden dat je punten verliest in het kampioenschap

Verder uitleg en regels vind je ook uitgebreid terug op onze discord server.

F1 Kalender

De kalender voor het volgende seizoen zie je hieronder , mochten bepaalde datums niet uitkomen kan er altijd nog besloten worden om races te verplaatsen. Hier zullen jullie minimaal 2 weken van te voren over worden geinformeerd.

Race settings & assists

Settings die gebruikt worden over alle Zondag F1 leagues zijn hier terug te vinden.

YouTube: F1® 2021_20210921121757

De pit entry, pit exit assist & ERS support staan altijd uit.

Reglement:

• Respecteer elkaar, zowel op het circuit als in het forum en de discord.
  • Vermijd incidenten: geef elkaar ruimte, doe geen te riskante manoeuvres, ga aan de kant bij blauwe vlaggen, wees voorzichtig om terug op de baan te komen etc.
  • Kom op tijd! Lobby opent om 19:45, join de aangewezen host of league. We starten om 20:00.
  • Laat weten als je (eventueel) niet aanwezig kan zijn in de discord.
  • Elke racer is verplicht om het volledige reglement te respecteren!

Inschrijven?

Na dit alles gelezen te hebben en het lijkt je leuk om mee te doen schrijf je dan in via dit onze discord of als je dat niet wil middels een berichtje hier, maar dan mis je wel de leuke dingen van onze discord groep.

Discord

Ondertussen hebben we een erg leuke discord server met een hoop deelnemers van afgelopen jaar. Wil je nou niets missen? Dingen willen leren? Meedoen aan fun events waarbij met respect voor elkaar geracet wordt? Join de server dan.
https://discord.gg/VJQPZ6H

Youtube

Om een voorproefje te krijgen en races terug te kijken waarbij live commentaar is kun je ons Youtube kanaal bekijken! Abonneren en het belletje aanklikken wordt gewaardeerd:
YouTube: YouTube

Heb je nog andere vragen? Of wil je dingen weten schroom niet om vragen te stellen.

[Voor 72% gewijzigd door Rb88 op 03-05-2023 12:10]

YouTube kanaal GoT F1 PlayStation Racing League Discord

• GrandPuba
----

[Voor 100% gewijzigd door GrandPuba op 10-12-2021 14:08]

• GrandPuba
Elite race van 9 december 2021 met commentaar!

• CoRRuPT_Poelie
Aangepaste F2 kalender voor dit seizoen

Het seizoen is volop aan de gang en we hebben al een paar geweldige races achter de rug. Altijd een verrassing welke baan er geloot wordt en we rijden met fixed setup (niet aanpasbaar) dus we strijden met gelijke wapens! Er zijn nog steeds zitjes beschikbaar in de F2-league, toetreden kan nog altijd!

Raceday woensdag 20u00.

[Voor 5% gewijzigd door CoRRuPT_Poelie op 11-12-2021 09:40]

• backupdevice
Hoi,

Wij hebben afgelopen Zondag Seizoen 1 afgesloten en hebben de kalender voor Seizoen 2 in de OP gezet.

Zoals je in de OP kan zien zijn nieuwe leden welkom voor Seizoen 2. Mocht je dus interesse hebben om de league te joinen en Seizoen 2 mee te rijden, meldt je dan nu aan via onze Discord Server.

Het nieuwe Seizoen begint op 9 Januari.

"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021

• j.f.otten
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 16:39
backupdevice schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 10:32:
Hoi,

Wij hebben afgelopen Zondag Seizoen 1 afgesloten en hebben de kalender voor Seizoen 2 in de OP gezet.

Zoals je in de OP kan zien zijn nieuwe leden welkom voor Seizoen 2. Mocht je dus interesse hebben om de league te joinen en Seizoen 2 mee te rijden, meldt je dan nu aan via onze Discord Server.

Het nieuwe Seizoen begint op 9 Januari.
Ik hoop in ieder geval wel weer mee te kunnen doen. Het is altijd heel leuk om mee te doen. Nu moet nog even mijn gezondheid meewerken.

• backupdevice
j.f.otten schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 10:51:
[...]

Ik hoop in ieder geval wel weer mee te kunnen doen. Het is altijd heel leuk om mee te doen. Nu moet nog even mijn gezondheid meewerken.
Ik hoop dat je gezondheid snel beter gaat worden. We zien je graag weer op de baan.

• Tommymeister11
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 28-05 14:25
Leuk initiatief, maar is dit enkel voor PS4 spelers?

• backupdevice
Tommymeister11 schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 14:36:
Leuk initiatief, maar is dit enkel voor PS4 spelers?
Hoi, voor Playstation 4 & 5 spelers

• backupdevice
Vanavond hebben wij een league event georganiseerd. We gaan een 100% race rijden op Imola!

We hebben een volle grid !

Qualificatie is 18 minuten en het weer volledig random.

De wedstrijd starten we bewust droog, daarmee willen we voorkomen dat er al een hele berg mensen afglijden en in het begin van een hele lange race er veel afvallers zijn. Daarna random, dus who knows... En vervolgens full wet!!! En we eindigen droog. Verder is het maar afwachten in welke ronde het weer veranderd, dit weet niemand.

De race zal op ons YouTube kanaal uitgezonden worden en zal van duo commentaar voorzien worden.

Wedstrijd begint om 20:00 en is hier te volgen YouTube: YouTube

• backupdevice
Nou dat was afgelopen zondag een geslaagd event. Volle grid met 20 rijders en 22 man in de stream. 8)

De race was georganiseerd op Imola met variable weer in verschillende blokken. Enige wat zeker was , was dat de start droog zou verlopen om niet in de eeste ronde de helft van de rijders te verliezen in een 100% race.

De Quali was nat. Mijn eerste run resulteerde in een kapotte vleugel dus terug naar binnen. Daarna voor 5 ronden fuel mee genomen en tot het einde van de quali rondjes gereden , wat resulteerde in een 13e plek.

Had mijn setup richting nat gezet omdat ik gokte dat het wel eens een lange tijd zou kunnen gaan regenen. Dus de auto iets hoger gezet, 10/11 vleugels en de tyre pressure meer omlaag.

Ik startte op de gele band waardoor ik meteen in de problemen kwam in de eerste paar ronden... ik kreeg ze niet warm. In ronde 2 spinde de rijder voor mij en ik deed hem na... Daarna redelijk door kunnen rijden totdat ik weer in een spin kwam... had echt last van de afstelling... :|

Toen de regen kwam ging ik naar binnen en ipv met inters naar buiten te gaan ging ik op rood naar buiten.... vergeten de banden de selecteren :X Nou ja .. Inters eronder en dat ging qua setup wel goed totdat ik opkomen rechte stuk iets te vroeg op het gas ging en de achterkant verloor.... meteen DNF. ;w

Gaaf event, goede opkomst en goed commentaar in de stream. _/-\o_

Voor volgende donderdag hebben wij weer een league event georganiseerd. We gaan een triple header rijden, 25% races met one shot quali & dynamisch weer. De banen zijn Jeddah, Zandvoort en Canada. :)

Mocht je interesse hebben om mee te rijden in de GOT Playstation F1 League meldt je dan aan. Alle info is te vinden in de OP.

[Voor 15% gewijzigd door backupdevice op 22-12-2021 21:16]

• backupdevice
De GOT Racing League maakt zijn debuut in het Nederlands Kampioenschap League Racing dat op 7 Januari van start gaat!

Daar zijn wij natuurlijk super trots op!

Het kampioenschap bestaat uit 4 races waarbij er bij elke race 2 nieuwe coureurs plaats nemen.

De agenda en geselecteerde coureurs zijn hieronder te vinden .

Wij zijn trots dat wij een zeer competitief aantal coureurs beschikbaar hebben die de strijd zullen aangaan met de andere leagues in Nederland.

We houden jullie op de hoogte over het verloop van dit kampioenschap. De wedstrijden zijn te volgen via de NKLR website .

[Voor 8% gewijzigd door backupdevice op 24-12-2021 20:04]

• backupdevice
Officiële uitslag van onze Imola event

• backupdevice
Er zijn weer twee League Events aangekondigd _/-\o_

A.s. Donderdag 30 Dec houden wij een F1 League event.

Deze keer gaan wij een Triple Header rijden, namelijk Jeddah, Zandvoort en Canada. Wij hebben zoveel aanmeldingen gehad dat wij 2 volle grids hebben :)

De format is als volgt;

One shot Quali , 25 % race. Iedereen krijgt punten per race en na 3 races worden de podium plaatsen bekend gemaakt.

Opvolgend hebben wij ook op Zondag 2 Januari een event georganiseerd. Deze keer een F2 event op China.

Setup is fixed :)

Format:
Kwalificatie: 30 minuten
Sprint race 1: 12 rondes
Sprint race 2: 12 rondes
Feature race: 16 rondes
Format details:
Startopstelling Sprint race1: Is de uitslag van de kwalificatie, waarvan de top10 in omgekeerde volgorde zal worden opgesteld.
Startopstelling Sprint race2: Is de uitslag van Sprint race1, waarvan de top10 in omgekeerde volgorde zal worden opgesteld.
Startopstelling Feature race: Is de uitslag van de kwalificate.
Punten:
Kwalificatie: De nummer 1 verdient 4 punten voor pole position.
Sprint race1 en Sprint race2: Top 8 punten (15, 12, 10, 8, 6, 4, 2, 1)
Feature race: Top 10 punten (25, 18, 15, 12, 10, 8, 6, 4, 2, 1)
Snelste ronde: Mits je in de Top 10 finished 2 punten.
Maximaal aantal punten die iemand dus kan halen is 65.

Zoals je kan zien zijn wij heel actief binnen de League en als member kan je bijna elke dag wel oefenen met League Members en daarnaast zijn er elke Zondag League Races.

Als het jou ook leuk lijkt om mee te doen met de leukste Playstation F1 League,lees dan even de OP voor meer details . :)

• backupdevice
Hierbij de uitslagen van onze league events van vorige week

F1 Triple Header

F2 Event

A.s zondag gaat het reguliere seizoen weer van start . S2 begint op China!

• Rb88
Triple header
Wat een leuk event was dit! meer van dit!
Ik heb werkelijk genoten van de intense strijd op Jeddah, overigens met een niet zo fantastisch einde maar dat mocht de pret niet drukken. 14e geworden maar wel uitgereden en dat levert een aantal mooie puntjes op in onze league. 7 om precies te zijn.

Daarna door naar Zandvoort! Waardeloze kwalificatie. Op komen rechte stuk prak ik hem zo de muur in. Helaas maar er is nog niets verloren. Uiteindelijk heerlijk gereden en doordat er een hele hoop auto's voor me weg vielen 4e geworden! wat 14 punten opleverde!

Afsluitende race was in Canada een leuke snelle baan. Maar ook lastig. Blijkbaar had ik alleen nog een setup van juli toen de game net uit was. De auto's rijden nu heel anders en dat was goed te merken. Qualy 17e en in de race knap 12e geworden.

Dit leverde mij uiteindelijk een 8e plek op in de uitslag! Best blij met het resultaat. Eindelijk weer aan het racen!!! Bekijk hieronder de video!
F2 Event Sprint race, Sprint race, Feature race
We deden het officiële format alleen dan over 50% afstand anders zou het een te lange zit worden.
Fixed setups dus voor iedereen gelijke omstandigheden. Erg genoten van de battles en momenten dat het net goed ging.

Uiteindelijk over 3 races 3e geworden! We komen langzaam aan weer in vorm voordat de League op zondag weer begint!

Zondag League seizoen 2
Hopelijk word dit een beter seizoen voor mij! Afgelopen seizoen nauwelijks gereden of gefinished dit moet vanaf zondag beter! Laatste seizoen P18 was nou niet iets is om trots op te zijn. Volg vanaf aankomende zondag om 20:00 uur de livestream op mijn youtube kanaal voor mooie beelden. We starten in China ik ben benieuwd!

Mijn youtube channel: https://www.youtube.com/channel/UCy-23p6kSmP2n7O7v8_eMQQ/

• backupdevice
Rb88 schreef op dinsdag 4 januari 2022 @ 18:57:
Triple header
Wat een leuk event was dit! meer van dit!
Haha RIck , ja was een gaaf event!

Jeddah

Jeddah was wel een aparte ervaring vond ik . Kwalificeerde als 10e wat voor mij best ok was vanwege het sterke veld. Mooie ,spannende en gave race gehad met de laatste paar ronden in een leuk groepje gestreden. Op een gegeven moment met zijn tweeen door de chicane 8) . Eindigde de race als 12e wat opzich qua uitslag teleurstellend was, maar de gevechten maakte alles goed :)

Zandvoort

Zandvoort One Shot was in de regen . Helaas een tracklimit waardoor de ronde invalid was en ik op plek 16 moest starten. De snelle mannen waren al snel voor mij verdwenen maar ik kon gelukkig een aardige pace rijden, Mede daardoor en het uitvallen van andere kwam ik als 8e over de finish :)

Canada

Canada was ook nat tijdens de One Shot Quali. Deze keer was mijn quali ronde goed en pakte ik een verdienstelijke P3 tussen al die aliens die mee reden _/-\o_ . De race zelf was ok vanuit mijn kant. Ik kon de Aliens niet achter mij houden maar eindigde toch op een mooie P7.

Overal eindigde ik als 7e tijdens dit event waar ik wel blij mee ben, kijkende naar de opkomst.

Mocht je zin hebben, mijn race replay is hier te bekijken

Wat een week is dit zeg. Vandaag begint eindelijk S2 met een F2 race. Morgen begint de F1 ook met de Elite league. A.s Vrijdag is de eerste NKLR race waar wij aan meedoen & Zondag begint de F1 league. :)

Happy Days!

[Voor 6% gewijzigd door backupdevice op 05-01-2022 10:29]

Acties:
  • +3Henk 'm!

• CoRRuPT_Poelie
NKLR Race 1
GoT F1 Racing League heeft afgelopen vrijdag gedebuteerd in het Nederlands Kampioenschap LeagueRacing.

Deantjuh startte op P17 maar werd er bij de start afgetikt en begon met een serieuze achterstand de race maar hij kon zich toch nog terugvechten naar P15!
Johan wist door consistency en geen penalties zichzelf een weg te banen vanaf P18 op de grid naar P10 in de einduitslag.

Beide rijders hebben uitstekend gereden en ze werden op een sportieve manier aangemoedigd door onze andere leden in de chat van de livestream. Proficiat voor de sportiviteit van onze leden, daar mogen we trots op zijn. _/-\o_

De link van de livestream vind je hier: Livestream NKLR

Volgende week gaan 2 andere snelle rijders on vertegenwoordigen op Mexico. We kijken er al naar uit!

• backupdevice
Gisteren eerste race van Seizoen 2 gereden. Voor mij meteen de vuurdoop in Gold. De race was op China wat voor mij altijd een listige baan is.

Goede voorbereiding gehad en een stabiele setup gevonden voor het middenstuk. Daardoor verloor ik wel iets op het rechte stuk maar vanwege de balans hielden mij banden het tijdens het trainen lang vol.

Ik had verwacht rond P10 te kwalificeren dus had de hele week een alternatieve strategie geoefend. Tot mijn verassing was de quali pace zeer goed in de laatste run pak ik gewoon P3. :9

De start ging goed en kon zonder problemen mijn plek vasthouden. Voor mij spinde er een coureur waardoor ik naar P2 ging. Na de 1e pitstop kwam ik terug op geel en reed een stabilele pace. Ik was in de race voor een P3 of P4 maar in ronde 16 kwam er een touche tijdens een inhaal poging waardoor ik spinde en meteen door iemand anders geraakt werd. Daardoor vleugelschade. Naar de pits rijden en een nieuwe vleugel halen dus. Kwam als 13e terug op de baan en uiteindeijk als 11e gefinished.

Teleurstellend vanwege een potentiele podium , tevreden over de pace in Gold. Volgende week Zondag Zandvoort :)

Mocht je interesse hebben, dan zou je mijn race hier terug kunnen zien.

[Voor 7% gewijzigd door backupdevice op 10-01-2022 10:19]

• backupdevice
Wauw! Afgelopen vrijdag was de 2e ronde van het NKLR, deze keer op Mexico.

Het resultaat wat uitstekend. Bas op de 2e plek en Rick op een uitstekende 7e plaats.

Na 2 ronden staat GOT 2e in het kampioenschap!

Volgende week is ronde 3 op het circuit van Portimao. Dan komen onze toppers Roberto en Thijs in aktie!

[Voor 35% gewijzigd door backupdevice op 16-01-2022 10:27]

• CoRRuPT_Poelie

Nieuw evenement!

Komende zondag (20/02/2022) staat er weer een nieuw evenement gepland binnen onze league. We rijden deze keer een 100% race op het prachtige Suzuka Circuit in Japan. Het weer is volledig random en kan dus alle kanten op gaan. De race zal verzorgd worden van commentaar door Arjan en John.

Hopelijk zien we jullie dan allemaal op het 'GoT Racing League' YouTube kanaal! ( YouTube: GoT Racing League )

Hieronder zien jullie alvast een trailer met de line-up. Tot dan! :w

YouTube: GoT Event Trailer Japan

• MikedeG
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 25-05 10:36
Het 2e seizoen van F1 22 is zondag jongslede afgelopen...!!!
In verschillende leagues was het nog spannend wie er zouden promoveren en degraderen!

Op 26 maart starten wij weer met een nieuw seizoen!

Hiervoor kan iedereen zich nog aanmelden.
Op dit moment rijden er +/- 60 mensen mee, op verschillende niveaus.
En hier wordt echt fair gereden, al zeg ik het zelf. En anders is er een Racecontrol die zich zal buigen over de gemaakte meldingen!

Zo hebben we een Diamond / Gold / Silver league ter beschikking!

Check onze startpost hoe je jezelf hiervoor kan aanmelden!
Op dit moment nog wel Playstation Only, zolang crossplay nog niet helemaal naar behoren werkt!

[Voor 6% gewijzigd door MikedeG op 15-03-2023 12:39]

• backupdevice
Dit is echt een leuke league allemaal. Fair & clean racing staan voorop. Leuke & actieve community , special event races & en meestal door de weeks nog een oefenrace

Wil je causal racen of wil je tot het uiterste getest worden, er voor ieder niveau plek. Je wordt nav je snelheid ingedeeld zodat je altijd met gelijke rijdt.

Tijdens de laatste NKLR editie haalden wij P3 in de eindklassering, dus voor aliens is er genoeg tegenstand.

[Voor 3% gewijzigd door backupdevice op 18-03-2023 08:31]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Rb88

Hallo allemaal

Na een tijdje hier niets meer gepost te hebben willen we toch graag dit topic in leven houden. En zodoende weer dagelijks/wekelijks activiteit hier hebben. We rijden nog steeds wekelijks onze league races (playstation only) met veel plezier. Ondertussen zijn we met een best grote groep waarbij hard en fair geraced wordt. We hebben een FIA ingesteld voor eventuele incidenten op de baan.

We zijn een leuke groep racers die dagelijks op de discord wat onzin uitwisselen. Of bij vragen elkaar helpen. Nu zijn wij altijd op zoek uiteraard naar nieuwe leden. Maar bovenal willen we eigenlijk dit topic weer wat meer doen opleven. Zodat we een mooie geschiedenis houden van de league en hoe races ervaren zijn, met eventueel begleidende beelden.

We hebben op donderdag en zondag avond altijd plek als je gezellig mee wilt racen met ons.
Met de komst van F1 23 zullen we uiteraard verder gaan met het organiseren van races en events. Ben je dus al jaren enthousiast F1 racer of beginnend bestuurder het maakt niet uit. We hebben eigenlijk voor alle niveaus wel wat.

De laatste race die wij gereden hebben was Amerika - Circuit of the America's.
Gezien het aantal deelnemers hadden we 2 grids hierbij de uitslagen:

De huidige stand in het kampioenschap:

Met nog 3 races te gaan. Mexico, Brazilë(inclusief sprint), Abu Dhabi is de strijd voor het podium nog lang niet gestreden. Maar de 2 kemphanen Johan en Iutfku zijn weer hard op weg om samen uit te maken wie er met de titel vandoor gaat.

Aanstaande donderdag en zondag rijden we helaas niet vanwege de echte race in Miami. Die week erop ben ik weer terug met een verslag van de race en uiteraard de uitslagen en standen. Stay tuned!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Rb88

Race 5 van de 7:

Gisteren hebben we gereden in Mexico. Met een verrassende wending! Johan_M_19 is eindelijk een keer uitgevallen! Nee hij heeft zijn auto niet in de muur gezet, maar het ging allemaal mis bij de safety car situatie!
Bekijk hier de streams: (het zijn er 2 vanwege technische problemen)

Voorlopige uitslag, de uiteindelijk uitslag zal ik updaten na de fia uitspraken.

Inclusief de voorlopige stand;

Met nog 2 races inclusief een sprint race te gaan is het nog aardig spannend bovenin! Volgende week ben ik weer terug met een update!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• backupdevice
Rb88 schreef op maandag 15 mei 2023 @ 19:36:

Race 5 van de 7:

Gisteren hebben we gereden in Mexico. Met een verrassende wending! Johan_M_19 is eindelijk een keer uitgevallen! Nee hij heeft zijn auto niet in de muur gezet, maar het ging allemaal mis bij de safety car situatie!
Bekijk hier de streams: (het zijn er 2 vanwege technische problemen)
[YouTube: F1 22 GoT Sunday League Mexico 🇲🇽]
[YouTube: F1 22 GoT Sunday League Mexico 🇲🇽]

Voorlopige uitslag, de uiteindelijk uitslag zal ik updaten na de fia uitspraken.
[Afbeelding]

Inclusief de voorlopige stand;
[Afbeelding]

Met nog 2 races inclusief een sprint race te gaan is het nog aardig spannend bovenin! Volgende week ben ik weer terug met een update!
Schitterend moment om Johan_M_19 te horen zeggen ...kak DSQ :D _/-\o_ *O*

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Rb88

Race 6 van de 7

Brazilië stond afgelopen weekend op het programma. Daarbij hoort uiteraard een sprint race.
Door de uitslagen van deze 2 races is de stand bovenin nog aardig spannend waarbij er nog 5 coureurs theoretisch meedoen voor de titel!

De laatste race in Abu Dhabi verwacht dan ook een hoop spectakel te bieden. In onze discord worden al bedragen geboden om de concurentie van de baan te rijden!
Aanstaande zondag weten we wie de kampioen is! (of later mocht de FIA zich moeten mengen in het resultaat :P )
Uitslag sprint
Uitslag hoofdrace
Stand in het kampioenschap

Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee