Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
Advies voor de upgrade van mijn huidige videokaart. Ik heb momenteel een gtx 1050ti.
Systeem is een prebuilt Lenovo uit 2017 met daarin een paar kleine upgrades:
CPU: i5 7600k
Ram: 16gb (2x8) max 2400mhz
Voeding: 435W
Opslag: 500gb m.2 NVMe ssd
Moederbord: LENOVO 36D9 (U3E1). Volgensmij is dit hem, kon er bar weinig van vinden helaas.
Wat is je budget?
Momenteel nog niks, in de huidige markt is een GPU upgrade praktisch onmogelijk. Ik zou graag advies/keuzehulp krijgen zodat ik weet welke upgrade slim is en of mijn systeem deze upgrade aankan.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Nvidia of AMD
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik game graag op het systeem en ik zou graag nieuwere games zoals Far Cry 6 op een fatsoenlijke manier spelen. Ik snap dat ik op zo'n spel geen 150fps ga halen, maar als ik richting de 60 zit ben ik al gauw tevreden.
Het enige waar ik dus mee zit is dat ik niet weet of een nieuwe gpu (bijvoorbeeld een 2060) uberhaupt kan werken op mijn systeem. En of dit niet overkill is in vergelijking met de rest.
Hierover zou ik graag meer horen van jullie.
Ik zoek een?
Advies voor de upgrade van mijn huidige videokaart. Ik heb momenteel een gtx 1050ti.
Systeem is een prebuilt Lenovo uit 2017 met daarin een paar kleine upgrades:
CPU: i5 7600k
Ram: 16gb (2x8) max 2400mhz
Voeding: 435W
Opslag: 500gb m.2 NVMe ssd
Moederbord: LENOVO 36D9 (U3E1). Volgensmij is dit hem, kon er bar weinig van vinden helaas.
Wat is je budget?
Momenteel nog niks, in de huidige markt is een GPU upgrade praktisch onmogelijk. Ik zou graag advies/keuzehulp krijgen zodat ik weet welke upgrade slim is en of mijn systeem deze upgrade aankan.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Nvidia of AMD
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik game graag op het systeem en ik zou graag nieuwere games zoals Far Cry 6 op een fatsoenlijke manier spelen. Ik snap dat ik op zo'n spel geen 150fps ga halen, maar als ik richting de 60 zit ben ik al gauw tevreden.
Het enige waar ik dus mee zit is dat ik niet weet of een nieuwe gpu (bijvoorbeeld een 2060) uberhaupt kan werken op mijn systeem. En of dit niet overkill is in vergelijking met de rest.
Hierover zou ik graag meer horen van jullie.