Toon posts:

TNT2 Ultra bios

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hai,

Weten jullie misschien waar ik de bios kan vinden van de diamond viper 770 ultra?

Ik heb al op www.diamondmm.com maar daar staat, raar genoeg, geen bios.

En ik ben ook langs www.md3zone.com gesurft maar daar weet ik niet welke tool en welke bios ik moet hebben..

Mijn video kaart doet namelijk rare dingen, zoals rare rode strepen door het beeld heen, rare random tekens als je in de bios gaat. Ik denk dat dit aan de bios ligt.

Ik heb al een andere videokaart geprobeerd in deze computer, en dan doet ie het perfect.

anders word het tijd voor geforce3 :( :)

Is Gainward CARDEXpert GeForce 3 VIVO een goede keus? Of denken jullie dat een geforce 2 ultra of pro genoeg is? Ik ben een gamefanaat, (lees gamefreak) en ik moet een nieuwe videokaart zowiezo al hebben.

Mijn specs:

Athlon 1333MHz
MSI K7T met RAID
2x IBM 45 gig schijfjes, en die dan op raid0, stripe
384 mb ram, 133mhz

Bedankt,

Chris

Verwijderd

Op dinsdag 21 augustus 2001 20:14 schreef capone het volgende:
...

Mijn video kaart doet namelijk rare dingen, zoals rare rode strepen door het beeld heen, rare random tekens als je in de bios gaat. Ik denk dat dit aan de bios ligt.
</quote>

versus

<quote>
Ik heb al een andere videokaart geprobeerd in deze computer, en dan doet ie het perfect.
...
Ik denk eerder dat je huidige videokaart het probleem is. Overgeklokt?

Persoonlijk lijkt me de Morpheus GF3 beter.
Zie sig voor diverse links naar specs en reviews voor GF3s.

Verwijderd

Topicstarter
nee, ik heb niets overgeclockt

ik heb wel een programma "Rivatuner" draaien

maar dit is (als het goed is) harmless voor me videokaart.

grtz

edit

Ik heb wel een pentium 1 cooler er op gezet, dit omdat mijn oude cooler kapot was. En hij draaide goed voor 2.5 jaar ofzo

/edit

Verwijderd

Topicstarter
geen reply:(

• The.EMP3ROR
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-06-2023

The.EMP3ROR

<3 MUSE

Ehh www.guru3d.com die heeft iig detonators enzo stuff...

Als je het geld ervoor hebt GeForce3!!! Ik heb er eentje mogen lenen... dus ik Quaken... (QuakeIIIArena) M'n tong lag op de grond!!! Echt SUPERGELIKT met een GeForce3 (Creative GeForce3 64MB 460MHz)... Vooral dat FSAA4 is echt het einde... dat maakt van de bekende trappetjes rechte lijnen...* STRAK STRAKKER STRAXT :P *D

AMD 1333
512MB PC133
Viper 770 Ultra 32MB
20GB IBM 7200rpm

* je fps zakt dan bij HighQuality QIIIA 1600x1200 van 90 naar 14FPS maar dat is een detail *D

56 => 512 => 768 => 1024 => 2048 => 2240 => 3072 => 6144 und so weiter