google duo gaat niet over op iphone

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerkarra
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 26-08-2024
Mijn vraag
Ik heb google duo, google assistant en google home op mijn telefoon. Ik werk met een google nest hub max in mijn huis. Zodat mijn kinderen mij kunnen bellen via google duo. Heeft altijd prima gewerkt. Nu gaat mijn telefoon echter niet meer over als ze mij bellen vanaf de nest. Alle instellingen 100x nagekeken, berichtgeving, geluid, niet storen staat uit, alle meldingen aan, maar zie alleen als de oproep is geweest: bericht gemist.
Waar kan ik dit instellen?

Tevens als google nest hoort "bel mama" zegt hij de ene keer bellen via google duo, de andere keer via google hangouts. Google hangouts gebruiken we echter helemaal niet. Hoe kan ik dat instellen dat hij alleen belt via google duo? Jullie zouden me er enorm mee helpen want ben redelijk radeloos waarom het ding gewoon niet lekker werkt met bellen :(

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerkarra
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 26-08-2024
Inmiddels er achter dat met ander nummer ik wel gebeld kan worden op duo iPhone. Dan gaat hij wel over. Dus heeft toch iets te maken met feit dat mijn tel nr aan iPhone gekoppeld staat en de Google nest denk ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:30

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Dit heeft helemaal niets met een (desktop) OS te maken. Ik dacht eerst even dat het met je iPhone te maken had, maar na het lezen van de post zelf ipv alleen de topictitel ziet het er naar uit dat het met Smart Home te maken heeft (namelijk, je Nest).

Ik verhuis dit topic dan ook naar wat ik denk de juiste plaats. NOS -> SH.

Kijk trouwens welk Google account er op beide apparaten in gebruik is, want Duo zou dat moeten gebruiken als doel, niet zozeer een telefoonnummer.

Commandline FTW | Tweakt met mate