Mijn vraag
Oké ik hoop dat ik het duidelijk kan uitleggen wat ik graag wil:
Kolom A is nieuw
Kolom B is oud
Kolom C is datum start
Kolom D weeknummer moet soms gevuld worden (hieronder meer)
Kolom E weeknummer moet soms gevuld worden (hieronder meer)
Bij A of B komt het getal 1 te staan wanneer één van de twee van toepassing is.
Dus wanneer iemand nieuw is komt er bij A een 1 te staan en bij iemand die al bekend is komt er bij B een 1 te staan.
Bij C wordt de startdatum ingevuld.
Nou wil ik graag in kolom D het weeknummer alleen zichtbaar hebben wanneer er in deze regel een 1 ingevuld staat bij A.
Bij Kolom E moet een weeknummer ingevuld komen te staan wanneer er bij B een 1 staat.
Weeknummer is gekoppeld aan de datum.
Uiteraard mag dit ook anders zolang startdatum altijd zichtbaar is en de weeknummers ingevuld worden bij D/E
Ik wil uiteindelijk in een andere tabel zien hoeveel nieuwe er zijn per week en hoeveel bekenden er zijn. (dit zet ik in een ander tabblad.
Hoop dat jullie het een beetje snappen en dat jullie een makkelijke oplossing hebben
Oké ik hoop dat ik het duidelijk kan uitleggen wat ik graag wil:
Kolom A is nieuw
Kolom B is oud
Kolom C is datum start
Kolom D weeknummer moet soms gevuld worden (hieronder meer)
Kolom E weeknummer moet soms gevuld worden (hieronder meer)
Bij A of B komt het getal 1 te staan wanneer één van de twee van toepassing is.
Dus wanneer iemand nieuw is komt er bij A een 1 te staan en bij iemand die al bekend is komt er bij B een 1 te staan.
Bij C wordt de startdatum ingevuld.
Nou wil ik graag in kolom D het weeknummer alleen zichtbaar hebben wanneer er in deze regel een 1 ingevuld staat bij A.
Bij Kolom E moet een weeknummer ingevuld komen te staan wanneer er bij B een 1 staat.
Weeknummer is gekoppeld aan de datum.
Uiteraard mag dit ook anders zolang startdatum altijd zichtbaar is en de weeknummers ingevuld worden bij D/E
Ik wil uiteindelijk in een andere tabel zien hoeveel nieuwe er zijn per week en hoeveel bekenden er zijn. (dit zet ik in een ander tabblad.
Hoop dat jullie het een beetje snappen en dat jullie een makkelijke oplossing hebben