Inzoomen op een foto kan niet meer, Jammer dan

Pagina: 1
Acties:
  • 2.050 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan Patat
  • Registratie: December 2021
  • Laatst online: 09-12-2021
In- en uitzoomen op MP werkt niet meer goed.Als zeker een jaar niet meer. voorheen was er de optie "Afbeelding openen in nieuw tabblad" waarbij je dan wel goed kon inzoomen. Deze optie zat al een poosje niet bij alle afbeeldingen, maar het kon er net mee door.Sinds een maand of 2 is ook deze optie volledig verdwenen.
Zoomen met de scrolknop+ctrl doet hetzelfde verkeerd.
Wat gaat er fout:probeer in te zoomen op verschillende manieren en de afbeelding wordt juist kleiner i.p.v. groter. probeer uit te zoomen en het beeld wordt groter totdat 67% bereikt is, dan wordt het beeld weer kleiner.
Dit is irritant als je details van jouw "Object off interest"wil bekijken. Ik heb het al 2 maal met de MP chatbot proberen op te lossen en om een collega gevraagd, te chatten. Niet wetende dat die collega na 10 minuten wachten, een collega chatbot was. Ik heb bij een volgende poging, toch een persoon aan de chat gehad. en daar heb dit als klacht gedeponeerd. Niet dat ik daar wat van verwacht want het antwoord op mijn constatering was "Dat klopt die optie zit er niet meer in, sorry."
Ook de aangedragen work-around, van afbeelding opslaan en dan op het opgeslagen bestand inzoomen, vind ik van zo'n "Wij hebben het monopoly dus bekijk het maar"allooi, dat ik geen gebruik Marktplaats zou willen maken, maar ja wat dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekstra
  • Registratie: November 2012
  • Niet online
Wat is precies je vraag?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• mad-dog
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online
En voor deze onzin heb je een Tweakers account aangemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 472287

Geen marktplaats mee gebruiken of je conformeren aan de functies die Marktplaats heeft lijkt me de oplossing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malantur
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 11:13
De vraag lijkt mij duidelijk uit de laatste zin:
Jan Patat schreef op donderdag 9 december 2021 @ 15:26:
dat ik geen gebruik Marktplaats zou willen maken, maar ja wat dan?
Facebook Market, Tweakers V&A, Vinted, ...

[ Voor 18% gewijzigd door Malantur op 09-12-2021 15:35 ]

'Let's eat Grandma!' or, 'Let's eat, Grandma!'. Punctuation saves lives.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan Patat
De vraag staat aan het einde en ik ben benieuwd of ik nog medestanders vind, om Marktplaats anders te bewegen. Via het eigen kanaal van Marktplaats kom je tegenwoordig nergens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan Patat
Ja Jag, Werk jij soms voor Marktplaats?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malantur
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 11:13
Ik vermoed dat je ook wel via chat op Marktplaats een detail foto kan opvragen bij de verkoper?

'Let's eat Grandma!' or, 'Let's eat, Grandma!'. Punctuation saves lives.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11:06
Ik zou beginnen met een petitie op change.org of kamervragen laten stellen door iemand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan Patat
Ik dacht dat dit een serieus forum was. Jammer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkouw
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23-05 15:02

Perkouw

Moderator General Chat
Welkom @Jan Patat , een serieus forum zijn we zeker al zijn we ook wel van een lolletje hoor. Met een casus als deze helpt het wel om een degelijke topic start te maken. Een topic start als deze zorgt niet echt voor een constructieve discussie zoals je ziet.

Dit topic krijgt van mij dan ook een slotje.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.