Mjah....ik ben het idd met je eens.Vaag hoor...
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
This too shall pass
Verwijderd
Hoef je niet meteen een Mod in LA voor aan te vallen hoor.
[topic=208075/1/25]Op dinsdag 21 augustus 2001 20:01 schreef Cheatah het volgende:
[..]
-1 Voorbarig
Waar ik wel over struikel is dat ie dus weegt met twee maten.
Verwijderd
Iemand heeft namelijk die post van jou in SU gedumpt en is daarna door Bulldog gesloten.
Die nog openstaande post is NIET in SU gemeld en nog niet door een Mod gezien en is dus nog open.
Je denkt toch niet dat Bulldog alles ziet, ofwel?
En here we have the keywords for our problem...Op dinsdag 21 augustus 2001 20:07 schreef ItSnows het volgende:
Je denkt toch niet dat Bulldog alles ziet, ofwel?
modjes zijn ook maar mensen
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Het is wel tegen de regels, zoals aangegeven door Bulldog.Op dinsdag 21 augustus 2001 20:05 schreef Procyon for life het volgende:
Maakt me niet uit,,,, ik weet mijn topic niet tegen de regels is
Verwijderd
^^^ Lijkt me beterOp dinsdag 21 augustus 2001 20:09 schreef LuNaTiC het volgende:
[..]
...
modjes zijn ook maar mensen
1) je topic was tegen de regels.
2) gemeld in SU, daarna gesloten door Bulldog
Nu zie je een soortgelijk topic:
1) dat topic is dus ook tegen de regels
2) je gaat klagen in LA dat Bulldog onredelijk is je post dit topic in SU en hij wordt ook gesloten.
It's as simple as that.
Ik vind je conclusie eerlijkgezegd bijzonder kort door de bocht. Het tweede topic wordt waarschijnlijk ook gesloten zodra Bulldog het ziet, maar als hij er niet is dan kan hij daar natuurlijk moeilijk wat mee doen.
Netter dan een post als deze in LA was geweest om een melding te maken in SU, zeker nu je wist dat het niet mag.
Als reactie op alle andere users die hier reageren:
[topic=208075]
Verwijderd
Straks moet je op GoT nog toestemming vragen om je kont af te vegen...beetje jammer allemaal
Het zal wel niet, maar het zou maar wel.
Verwijderd
Jawel uwe winderigheid.Op dinsdag 21 augustus 2001 22:43 schreef Jotti het volgende:
TwwT moet mij sowieso nog een rekening betalen voor 6 dozen WC papier dus dat is geen issue.
Verwijderd
Blijkbaar heb je zijn post niet gelezen anders had je gezien dan Bulldog wel degelijk een link heeft neergezet waar topicstarter terecht kan. Er is een slotje gezet met het verzoek verder te gaan in onderstaande draad.Op dinsdag 21 augustus 2001 21:43 schreef TwwT_Unexplained het volgende:
Beetje streng hoor. Ik snap ook wel dat die vragen na een tijdje vervelend worden, maar zorg dan dat mensen die er niet zoveel verstand van hebben een resource hebben.
...
[topic=154891/1/50]
Is niks mis mee. Als Bulldog deze had opengelaten weet ik zeker dat er diverse posts waren gekomen met UTFS en dergelijke.
Hmm.. geen issue, maar wellicht wel tissueOp dinsdag 21 augustus 2001 22:43 schreef Jotti het volgende:
TwwT moet mij sowieso nog een rekening betalen voor 6 dozen WC papier dus dat is geen issue.
Hier stond een hele oude sig.
Verwijderd
Ik ben het er niet mee eens. Een computer taxeren is en blijft maatwerk.Op dinsdag 21 augustus 2001 22:51 schreef ItSnows het volgende:
Blijkbaar heb je zijn post niet gelezen anders had je gezien dan Bulldog wel degelijk een link heeft neergezet waar topicstarter terecht kan. Er is een slotje gezet met het verzoek verder te gaan in onderstaande draad.
[topic=154891]
Is niks mis mee. Als Bulldog deze had opengelaten weet ik zeker dat er diverse posts waren gekomen met UTFS en dergelijke.
En dat tweede punt is misschien nog wel zorgwekkender, de vriendelijkheid van de leden.
Maarja. misschien ben ik ook wel te nostalgisch.