Beste Tweakers,
Na bijna 10 jaar vlekkeloze dienst heb ik mijn Panasonic TX-P50ST50 plasma
ingeruild voor een LG OLED65CX6LA.
Ik denk dat ik hier niet meer moet verkondigen wat een mooi, perfect zwart beeld deze OLED kan produceren. Hopelijk zal deze het minstens even lang volhouden
Nu ben ik op zoek naar een mediaplayer die alle nieuwste video- en audioformaten ondersteunt (4K, HDR, DTS, HEVC,..) aangezien mijn AC Ryan Playon! HD2 Mini deze formaten niet aankan (DTS ondersteunt de Ryan wel, maar de ingebouwde speler van LG dan weer niet
)
Kan er iemand aub een aanbeveling doen voor een mediaplayer die :
- alle nieuwste video- en audioformaten ondersteunt
- de ondertitels in hoogte, grootte, (en eventueel ook de kleur) kan aanpassen
- kan streamen via USB (aangezien ik bijna uitsluitend via koptelefoon kijk en dan mijn Pc graag uitzet)
Vriendelijk dank voor enige tips!
Jozef
Na bijna 10 jaar vlekkeloze dienst heb ik mijn Panasonic TX-P50ST50 plasma
Ik denk dat ik hier niet meer moet verkondigen wat een mooi, perfect zwart beeld deze OLED kan produceren. Hopelijk zal deze het minstens even lang volhouden
Nu ben ik op zoek naar een mediaplayer die alle nieuwste video- en audioformaten ondersteunt (4K, HDR, DTS, HEVC,..) aangezien mijn AC Ryan Playon! HD2 Mini deze formaten niet aankan (DTS ondersteunt de Ryan wel, maar de ingebouwde speler van LG dan weer niet

Kan er iemand aub een aanbeveling doen voor een mediaplayer die :
- alle nieuwste video- en audioformaten ondersteunt
- de ondertitels in hoogte, grootte, (en eventueel ook de kleur) kan aanpassen
- kan streamen via USB (aangezien ik bijna uitsluitend via koptelefoon kijk en dan mijn Pc graag uitzet)
Vriendelijk dank voor enige tips!
Jozef