Acer Predator XB271HU na minder dan 3 jaar kaduuk

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Larsie22
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 15-04-2022
Hey allen,

In februari 2019 aan een ideale set up gewerkt waarbij het totaalbedrag op zo'n 2.3K uitkwam. Hieronder viel ook een Acer Predator XB271HU monitor, gekocht via Coolblue.

Iets meer dan een week geleden ben ik verhuisd. De dag voor het verhuizen heb ik mijn pc nog aangehad en alles werkte prima, including de monitor. Echter, bij het uitpakken gaf de monitor een zwart scherm. Enkel de blauwe led rechtsonder bleef branden. Nou had ik de monitor bij een lokale reperateur ingeleverd vanwege het feit dat dat het buiten de garantie viel, die wist echter helemaal niks te betekenen voor mij. Dus, uiteindelijk maar bij coolblue ingeleverd en dat wordt betalen. Heeft iemand enig idee of ik nog opties heb om hier onder uit te komen? Ik vind het nogal wat dat een monitor van circa 500 euro binnen 3 jaar het opgeeft. Heb tijdens het verhuizen super voorzichtig ermee gedaan en ben ook al een paar keer eerder verhuisd met deze monitor. Het enige wat ik kan bedenken is dat ik de verkeerde stroomkabel (die van mijn voeding) heb gebruikt toen ik het scherm aan deed. Of het feit dat ik niet handmatig de power off knop aan de achterkant had ingedrukt voor het inpakken.

Alle tips zijn welkom!

Groet,

Lars

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 11:59

br00ky

Moderator Harde Waren
Ik begrijp uit je verhaal dat je inmiddels een nieuw beeldscherm hebt die het wel doet? Bij verhuizingen komt het namelijk ook nog wel eens voor dat bijvoorbeeld de videokaart niet helemaal meer lekker in het slot zit door het zeulen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Larsie22
Hoi, thanks voor je bericht. Heb nog niet een nieuw beeldscherm helaas want ben aan het wachten op de prijsopgave van de reparatie atm. Daarna kan ik even de keuzes afwegen. Met de build is verder niks aan de hand. Het scherm liet ook niet zien dat er no connection was, wat eerder altijd wel gebeurde als hij zonder dp port aansluiting aan werd gezet. Het is dus even afwachten nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Beetje mosterd na de maaltijd maar wie zie dat de garantie "op" was? Coolblue, als verkoper, heeft jou uitermate goed kunnen begeleiden en adviseren om het apparaat gerepareerd te krijgen. Allicht was dat dan goedkoper / sneller geweest omdat zij (natuurlijk) ook direct contact met Acer hebben.

Allicht kan je e.e.a. nog verhalen op je verzekering? Normaliter valt dit soort kleine euvels (verhuizing) onder een inboedelverzekering. Wie weet heb je een mooie polis en kan je een defect als dit claimen zonder direct premie of anderszins ervoor te moeten boeten.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Larsie22
Coolblue geeft standaard garantie van 2 jaar af. Geen zekerheidsdekking afgesloten wat een extra jaar erbij telde. Snap even de laatste zin van je eerste alinea niet aangezien hij nu bij coolblue ligt alsnog.

Verhalen op mijn verzekering is misschien wel een optie, ga ik even uitpluizen zodra ik meer weet. Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markozv
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 22-08 15:39
Heb je toevallig bij Acer gecheckt of hun nog garantie erop gaven? Eenvoudig te doen door serienummer in te voeren.

https://store.acer.com/nl...nternal_campaign=internal
Pagina: 1