Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonRef
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 10-09 13:46
Ik ben bezig om een powerpoint presentatie te maken met een prijslijst voor een sportkantine.

Waarbij dia 1+2 de prijstlijst bevatten.
Dia 3 wordt een sponsor afbeelding1 getoond.
Dia 4+5 moet dan dia 1+2 weergeven
Dia 6 wordt een sponsor afbeelding1 getoond.
Dia 7+8 moet dan dia 1+2 weergeven
enzovoort.

We willen tussen de 20-30 verschillende sponsoren laten zien maar de prijzen of assortiment op pagina 1 en 2 zal een aantal keren per jaar moeten worden gewijzigd. Dus ik wil niet 30x2 pagina's hoeven te wijzigen.

Ik ben aan het zoeken geweest maar ik denk dat ik niet de juiste zoekterm gebruik.
Dus ik wil terug-linken naar een bestaande dia's in dezelfde presentatie.

Wie o wie heeft de oplossing ?

Beste antwoord (via RonRef op 14-12-2021 19:18)

• I-King
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 10:01
Dat kan, zie: Een aangepaste voorstelling maken

Je voegt simpelweg een custom volgorde slide toe, dat kan in de vorm van 1, 2, 3, 1, 2, 4, 1, 2, 5.

Edit: Getest op MacOS, kans dat 't op Windows anders werkt, instructies zien er iig ietsjes anders uit, maar lijkt me dat hetzelfde effect te bereiken moet zijn.

[ Voor 22% gewijzigd door I-King op 08-12-2021 22:59 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Waar dacht je zelf aan?

Ik zou denken, zet de data eenmaal in een los document. Haal het daarvan op.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Waarom wil je daar Powerpoint voor gebruiken, die daar niet heel geschikt voor is?

Voor dit soort dingen kun je véél beter kijken naar een Narrowcasting oplossing. Daar zijn oplossingen voor te vinden die je heel netjes in kunt stellen, op meerdere schermen kunnen draaien én die je ook nog eens op afstand kunt updaten zodat je niet iedere keer met je USB-stickje achter de schermen hoeft te kruipen.

Lekker een Raspberry Pi nemen met piSignage: https://www.pisignage.com/, goedkoper en makkelijker kun je het bijna niet krijgen.

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• I-King
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 10:01
Dat kan, zie: Een aangepaste voorstelling maken

Je voegt simpelweg een custom volgorde slide toe, dat kan in de vorm van 1, 2, 3, 1, 2, 4, 1, 2, 5.

Edit: Getest op MacOS, kans dat 't op Windows anders werkt, instructies zien er iig ietsjes anders uit, maar lijkt me dat hetzelfde effect te bereiken moet zijn.

[ Voor 22% gewijzigd door I-King op 08-12-2021 22:59 ]