Inloggen op Trined TV app/ site om te streamen lukt niet. Loginnaam klopt niet/bestaat niet. Er is echter geen reset password of loginnaam vergeten oid. Ik gebruik de gebruikersnaam waarmee ik inlog bij mijntrined. Er worden twee andere nummers genoemd in mijntrined (klantnummer/aansluitingsnummer oid) Ik heb deze allebei geprobeerd met mijn wachtwoord, maar kom er niet in.. gebruikersnaam of wachtwoord onjuist. Weet iemand welke gegevens je in hemelsnaam in moet vullen om de site/app te gebruiken? Bij voorbaat dank!
Vraag
Alle reacties
Kijk eens in Mijn Trined onder het kopje’Televisie’, daar staan je inloggegevens.
Hmm bij mij niet:
Televisie
Extra Televisiepakketten
Beschrijving Status Actie
Familiepakket niet actief aanvragen (€ 5,00 per maand)
ESPN Compleet niet actief aanvragen gratis tv pakket
Ziggo Sport Totaal niet actief aanvragen (€ 15,00 per maand)
Erotiek niet actief aanvragen (€ 10,00 per maand)
Televisie
Extra Televisiepakketten
Beschrijving Status Actie
Familiepakket niet actief aanvragen (€ 5,00 per maand)
ESPN Compleet niet actief aanvragen gratis tv pakket
Ziggo Sport Totaal niet actief aanvragen (€ 15,00 per maand)
Erotiek niet actief aanvragen (€ 10,00 per maand)
Jammer dat je er nu al/pas achter komt; https://www.trined.nl/klantenservice/meldingen/ is net 3 kwartier dicht.
Geen idee; heb rondgekeken maar kan ook niet 1-2-3 vinden of ze een (korte) storing hebben of anderszins wat jouw issues kan verklaren.
Geen idee; heb rondgekeken maar kan ook niet 1-2-3 vinden of ze een (korte) storing hebben of anderszins wat jouw issues kan verklaren.
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Raar, daar staan bij mij gebruikersnaam en wachtwoord voor de TV app. Dan moet je toch de klantenservice vragen denk ik.
Hmm okay vreemd! En inderdaad ik kwam er uiteraard net achter nadat de klantenservice dicht was 
Ik ben bang dat het morgen bellen wordt, dank voor jullie hulp!
Ik ben bang dat het morgen bellen wordt, dank voor jullie hulp!
Pagina: 1