Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Philips TV 43PUS6703 lopen beelden met strepen door elkaar

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Lootje98
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 09-12-2021
Bij mijn Philips TV 43PUS6703 lopen beelden met strepen door elkaar.
Er is een blikseminslag geweest en hij deed niets meer. Toen heb ik de voedingsprint vervangen en deed nog steeds niets. Toen de netwerkkaart en toen deed hij alles weer, alleen is het beeld met strepen en loopt een beetje door elkaar.
Heeft iemand enig idee, waar ik nog zou kunnen zoeken om hem goed werkend te krijgen? Ik heb het gevoel dat ik heel dichtbij ben. Ik vind het zo zonde om hem weg te gooien.. hij is drie jaar oud.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4so_spmk09iubSK5ON_3DwNU0rc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/YzDOcYluyt3azlkm8gJkSL1C.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HUxp3YVe20kcz7ojY4GSoeRkijI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/WccIhFzg37knL55IS0fOTKqL.jpg?f=fotoalbum_large

Alle reacties

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-11 19:30

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

blikseminslag
Wordt dat niet gedekt door je verzekering dan?

Heb je de foto's of bewegende beelden al eens voorgelegd bij de verkopende partij en/of de klantenservice van de TV? Wie weet kennen ze het gedrag van het beeld en hebben ze een idee wat je anders / beter kan vervangen. Of misschien wel een idee wat een reparatie kan kosten.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• Lootje98
Ja, is ook gedekt, maar ik vind het ook leuk om het te repareren. Weggooien is ook zo zonde.. Zo heb ik ook twee voedingsprinten vervangen van twee andere philips TV's die door de bliksem waren getroffen en die doen het weer!
Heb ik gedaan, maar bij Cool Blue weten ze dat niet. En bij Philips klantenservice gaat dat ook niet lukken. Je komt niet verder dan de telefoniste die na 3x nog niet lukte mij een formulier over de e-mail te sturen wat ik in moest invullen. Na drie keer heb ik dat opgegeven. Ik hoop op een TV-techneut hier op dit forum die mij kan helpen..:)

• Agent47
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 19:08

Agent47

I always close my contracts.

Het wordt dus al gedekt? Mooi opgelost toch? Zelf oplossen kan ook leuk zijn Maar nu kan het gewoon voor je opgelost worden.

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

• Lootje98
Qua geld wel, dat is geregeld. Daarvan kan ik hem mogelijk net repareren, maar ik wil het zelf doen. Die andere twee lukte me ook, en kostte me een paar tientjes, snel verdiend. Bij deze is meer aan de hand..