Het valt mij op dat mijn bezoekjes aan Facebook al langere tijd gestoord worden door afbeeldingen zoals foto's en profielfoto's die random niet getoond worden. De browser wil ze blijkbaar gewoon niet laden. Het verschilt steeds welke afbeelding het is. Na een refresh laadt hij de afbeeldingen weer perfect in, maar op een gegeven moment gebeurt het weer steeds vaker.
Als ik in de HTML-code een niet-ladende afbeelding handmatig open, dan opent die gewoon. Het is bekend dat FB echt een killer is in het tonen van vele afbeeldingen. Dus misschien dat er ergens een buffertje vol raakt door de vele requests die er plaatsvinden?
Ik heb de recentste Firefox op mijn computer. En ik heb al een hoop geprobeerd:
- Adblocker eens uitgezet, maar ook dat was niet de oplossing.
- Cookies gewist
- Uitgelogd en opnieuw ingelogd
- Router herstart, misschien dat wat ARP-dingetjes om waren gevallen?
Ook kwam ik op internet al dingen tegen over rotte DNS'sen, maar het speelt enkel bij Firefox. Ook mijn internetconnectie kan niet de oorzaak zijn omdat ik geen wifi op een met brak signaal gebruik, maar gewoon bekabeld internet gebruik. En verder geloof ik er ook niet in dat er bij Facebook zelf wat rotte dingen gebeuren, anders had Zuckerbergs super IT-Team dat allang opgelost, lijkt me
Iemand die nog enige ideeën heeft? Misschien is er een boost van 'booster-prik' voor Firefox beschikbaar ?
Als ik in de HTML-code een niet-ladende afbeelding handmatig open, dan opent die gewoon. Het is bekend dat FB echt een killer is in het tonen van vele afbeeldingen. Dus misschien dat er ergens een buffertje vol raakt door de vele requests die er plaatsvinden?
Ik heb de recentste Firefox op mijn computer. En ik heb al een hoop geprobeerd:
- Adblocker eens uitgezet, maar ook dat was niet de oplossing.
- Cookies gewist
- Uitgelogd en opnieuw ingelogd
- Router herstart, misschien dat wat ARP-dingetjes om waren gevallen?
Ook kwam ik op internet al dingen tegen over rotte DNS'sen, maar het speelt enkel bij Firefox. Ook mijn internetconnectie kan niet de oorzaak zijn omdat ik geen wifi op een met brak signaal gebruik, maar gewoon bekabeld internet gebruik. En verder geloof ik er ook niet in dat er bij Facebook zelf wat rotte dingen gebeuren, anders had Zuckerbergs super IT-Team dat allang opgelost, lijkt me
Iemand die nog enige ideeën heeft? Misschien is er een boost van 'booster-prik' voor Firefox beschikbaar ?
☀️ Goedemorgen zonneschijn! ☀️
☀️Ja, je maakt me zo gelukkig, en door jou voel ik me fijn! ☀️