Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
Ik zoek een versterker met meerdere hdmi ingangen (nvidia shield, blueray, digitale ontvanger) die audio en video doorstuurt naar de tv. Bij voorkeur iets met eARC, aangezien ik nu een setje heb met ARC waarbij de synch van audio vaak tegenvalt.
Wat ik absoluut niet wil is een soundbar! Een losse versterker moet voldoende av uitsluitingen en losse speakers zou ik ook goed vinden, maar dit vind ik moeilijk om samen te stellen. Daarom dacht ik misschien iets van een Samsung 2.1 setje.
Wat is je budget?
Tot €400, 2e hands mag ook
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Voor films / tv / muziek / nvidia shield
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik heb zelf erg fan van een Samsung HW-C770S die in de "mancave" staat. Ik zoek eigenlijk iets vergelijkbaars, maar dan met eARC. 2.1 is voldoende.
Andere optie is misschien:
Deze reciever:
- pricewatch: Sony STR-DH790
in combinatie met deze speakers:
- pricewatch: Jamo S 801 Boekenplank Speakers (per paar) (Zwart)
en deze sub:
- pricewatch: Jamo SUB 210 (Zwart)
Welke vragen heb je hier nog over?
Volgens mij is 2e hands niet veel minder als nieuw? Goede kwaliteit audio van 10 jaar terug kan naar mijn idee over 10 jaar nog steeds super klinken, toch?
Ik zoek een?
Ik zoek een versterker met meerdere hdmi ingangen (nvidia shield, blueray, digitale ontvanger) die audio en video doorstuurt naar de tv. Bij voorkeur iets met eARC, aangezien ik nu een setje heb met ARC waarbij de synch van audio vaak tegenvalt.
Wat ik absoluut niet wil is een soundbar! Een losse versterker moet voldoende av uitsluitingen en losse speakers zou ik ook goed vinden, maar dit vind ik moeilijk om samen te stellen. Daarom dacht ik misschien iets van een Samsung 2.1 setje.
Wat is je budget?
Tot €400, 2e hands mag ook
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Voor films / tv / muziek / nvidia shield
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik heb zelf erg fan van een Samsung HW-C770S die in de "mancave" staat. Ik zoek eigenlijk iets vergelijkbaars, maar dan met eARC. 2.1 is voldoende.
Andere optie is misschien:
Deze reciever:
- pricewatch: Sony STR-DH790
in combinatie met deze speakers:
- pricewatch: Jamo S 801 Boekenplank Speakers (per paar) (Zwart)
en deze sub:
- pricewatch: Jamo SUB 210 (Zwart)
Welke vragen heb je hier nog over?
Volgens mij is 2e hands niet veel minder als nieuw? Goede kwaliteit audio van 10 jaar terug kan naar mijn idee over 10 jaar nog steeds super klinken, toch?