Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Vraag

• Tweemaal
  • Registratie: December 2021
  • Laatst online: 09-12-2021
Ik zoek een?
Android telefoon voor dagelijks gebruik met een redelijk tot goede batterijduur. Op dit moment heb ik een Xaomi Redmi 4, welke ik met grote tevredenheid heb gebruikt maar echt aan vervanging en een upgrade toe is.

Wat is je budget?
Maximaal 400, maar minder is altijd meegenomen.

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Dagelijks gebruik en met name netflix, sociale media en browsen. Gamen op mijn telefoon doe ik niet. Daarnaast vind ik het belangrijk dat er goede foto's mee gemaakt kunnen worden van hoge kwaliteit, dit is iets wat ik in mijn huidige telefoon ontzettend mis.

Wat heb je zelf al gevonden?
Hoofdzakelijk wat betreft de camera's van de verschillende telefoons zie ik door de bomen het bos niet meer, maar zelf had ik onder andere al de volgende opties gevonden:
- Xaomi Redmi Note 10 Pro
- Xiaomi Mi 11 Lite NE
- Samsung Galaxy A52s

Uiteraard sta ik open voor alle andere modellen.

Welke vragen heb je hier nog over?
Ik ben voornamelijk op zoek naar een telefoon met een goede camera, maar heel veel reviews spreken elkaar tegen in waar je op moet letten en welke telefoons nu werkelijk beschikken over een goede camera.

Alvast dank _/-\o_

Alle reacties

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19:01
Wat heel belangrijk is, is het soort foto's dat je ermee wil maken. Een fabrikant maakt keuzes waarin te investeren en waarop te bezuinigen.

Waar gebruik jij het voor?

• Archer_VC10
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online
Zolang jij niet definieert wat voor jou 'een goede camera' betekent is je vraag niet te beantwoorden. Lees de reviews en bepaal of wat hier 'goed' of 'minder goed' genoemd wordt voor jou belangrijk is.
https://www.dxomark.com/category/mobile-reviews/

• Wouter-KaBouTeR935
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15-11 19:30
Zat zelf met dezelfde vraag en kwam op de OnePlus Nord 2 uit. Wat denken jullie daarvan?

• hansie_k
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 20:21
@Tweemaal al een nieuwe telefoon gevonden?
Heb zelf erg goede ervaring met de Note 10 die jij ook noemt.
Vaak foto's buiten aan het maken, zien er geweldig uit.

Live from Denmark

• DirtyBird
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 10:30

DirtyBird

Praktiserend denker

Wouter-KaBouTeR935 schreef op donderdag 16 december 2021 @ 09:21:
Zat zelf met dezelfde vraag en kwam op de OnePlus Nord 2 uit. Wat denken jullie daarvan?
Dat is een telefoon ja. Met een camera.

Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8

Pagina: 1