Ik had mijn computer 's morgens aan gezet en ging effe computeren voordat ik vandaag weg ging. Ik heb mijn computer gewoon aan laten staan, als gewoonlijk. Maar toen ik net de monitor aandeed, stond er "No Signal". Dus ik probeer dat ding te resetten, maar er gebeurde helemaal niets. Keek ik in mijn kast stonden er dus ledjes rood te branden (LED functie op MSI K7T Pro). Ik vond het wel vaag dat 1 ledje uit stond en de rest rood was. Ze moeten als de computer aanstaat rood OF groen zijn. Maar ik heb even gekeken wat het probleem kon zijn in het boekie. Als ik die 1e die uit stond nou even groen neem, dan staat dit er:
Initializing Video Interface
This will start detecting CPU clock, checking type of video onboard. Then, detect and initialize the video adapter.
oplossing of probleem staat er niet bij.
Als het 1e ledje even rood neem, dan staat dit er:
system power ON.
This will start BIOS Initialization.
oplossing of probleem:
System D-LED will hang here
The Processor might be damage or
not installed properly
Damage/Discharge Lithium Battery
Ik heb eigenlijk echt verder geen idee wat er aan de hand zou kunnen wezen. Aan mijn processor heb ik nooit gezeten, de videokaart heb ik effe goed schoongemaakt en het AGP slot uitgezogen. Als de batterij begint leeg te raken, dan krijg ik een seintje van PC Alert. Maar aangezien ik toch altijd veel problemen heb gehad met mijn 3D kaart, denk ik dat dit het enige is waar het probleem kan liggen. Maar misschien weten jullie wel iets anders.
Initializing Video Interface
This will start detecting CPU clock, checking type of video onboard. Then, detect and initialize the video adapter.
oplossing of probleem staat er niet bij.
Als het 1e ledje even rood neem, dan staat dit er:
system power ON.
This will start BIOS Initialization.
oplossing of probleem:
System D-LED will hang here
The Processor might be damage or
not installed properly
Damage/Discharge Lithium Battery
Ik heb eigenlijk echt verder geen idee wat er aan de hand zou kunnen wezen. Aan mijn processor heb ik nooit gezeten, de videokaart heb ik effe goed schoongemaakt en het AGP slot uitgezogen. Als de batterij begint leeg te raken, dan krijg ik een seintje van PC Alert. Maar aangezien ik toch altijd veel problemen heb gehad met mijn 3D kaart, denk ik dat dit het enige is waar het probleem kan liggen. Maar misschien weten jullie wel iets anders.