Bluetooth dongle maar niets in...

Pagina: 1
Acties:
  • 254 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crust
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 25-01 11:05
Ik weet niet of het hier past op dit topic maar ik vond er zelf geen geschiktere.

Ik kocht een bluetooth dongle en het lichtje brand ervan. Bij bluetooth en andere apparaten krijg ik de nummer van het device bij andere apparaten.

Echter in device manager is er geen bluetooth icoon te vinden, nog in het actiecentrum kan ik bluetooth aan of afzetten, nog is dit mogelijk bij bluetooth en andere apparaten. Ik heb enkele stappen uitgevoerd. Stuurprogramma van intel geïnstalleerd. Dit overhelpt het probleem niet.

Kan iemand me helpen ik kom er niet uit. Heb ook met een bluetooth 2.0 dongle een poging gedaan maar hetzelfde probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JiMiHeNdRiX
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22:52
De dongle moet wel geschikt zijn voor het OS op de computer waar je hem inprikt anders doet hij het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:46

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Techvragen horen niet in General Chat. Ik zou zeggen, probeer het eens in Overige Hardware

Maar dan zou ik wel voorstellen dat je daar een nieuwe topicstart maakt, waarin je duidelijk aangeeft om welke hardware het gaat en software het gaat.

Dus welke hardware heeft je PC/laptop, welke merk/type dongle probeer je, welke versie van Windows gebruik je etc.

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Dit topic is gesloten.