Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Google Home in combinatie met Family Link

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13-11 12:54

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Topicstarter
Mijn vraag
Mijn zoontje van 13 heeft dit jaar met zijn verjaardag een mooie Lenovo Smart Clock gekregen.
Mooi ingeregeld met zijn eigen Google account in zijn eigen Home.
In de loop van dit jaar heeft zijn moeder hem aan een Google Family Link toegevoegd, tot zover nog steeds geen probleem. Ik sta zelf ook als ouder ingesteld op Family Link, maar ik ben geen gezinsbeheerder.

Een week geleden ben ik na aanschaf van een Google Chromecast zelf aan het prutsen gegaan met Google Home. Daar de wekker van mijn zoontje in het algemene wifi netwerk zit werd deze automatisch aan mijn Home toegevoegd.

En toen begonnen de problemen.
Mijn zoontje is ineens beperkt met wat hij kan zien in de Google Home app.
Ook kan ik hem niet toevoegen aan mijn Home. Mijn andere zoontje, die nog geen home heeft kan ik wel toevoegen.

Ik heb zijn wekker al eens gereset en weer opnieuw toegevoegd, maar de wekker spreekt mijn zoon nu aan met mijn voornaam. Ik krijg dit niet meer op zijn eigen naam ingesteld. Ook kan hij zelf niet uit zijn eigen home stappen (waarschijnlijk beperkt door Family Link)

Mijn andere zoon krijgt met kerst ook zo'n wekker, en ik voorzie nu al problemen.
Hoe laat ik de wekkers mijn zoons aanspreken met hun eigen naam ipv mijn naam?

En hoe laat ik e.e.a. nu mooi met elkaar samen werken?
Kunnen ze hun eigen routines instellen (kan nu alleen via mijn telefoon)

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

Alle reacties

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13-11 12:54

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Topicstarter
Niemand?

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X