Weet iemand hoe ik achter de I/O en IRQ van mijn Netwerkaart kan komen er zitten nie eens jumpers op dus ken et nie zelf kiezen (NE 2000 10mbit isa)
Verwijderd
Geen jumpers??? Ik denk eerder dat het dan gewoon een Plug 'n Pray dingetje is. Die of pnp is of die je kunt forceren. Deze kun je vaak met een dos util instellen.
Staat er geen merk ofzo op??
Die trust 10mbit UTP/BNC kaartjes hadden/hebben hebben dat ook. Util staat op hun driver disk. Die util werkt ook met andere van dat soort kaartjes.
Staat er geen merk ofzo op??
Die trust 10mbit UTP/BNC kaartjes hadden/hebben hebben dat ook. Util staat op hun driver disk. Die util werkt ook met andere van dat soort kaartjes.
ik heb nix bij deze gehad heb em ook maar gekregen dus als je em zou willen mailen graag windows kende em altijd en installeerde de drivers automatisch
Als je een echte NE2000 (Novell/Athem) kaart heb, dan heb ik daar wel de dosutils van.
Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD
Is het een echte Novell NE2000, dan kun je op de Novell-site kijken. Anders kan ik op mijn werk kijken of ik nog het utilletje kan vinden. Is het een NE2000 clone, dan moet je het merk proberen te achterhalen, zoals iemand voor mij al opmerkte.
edit:
Sorry, iemand is me voor geweest.
Sorry, iemand is me voor geweest.
Hmm hij zei altijd dat et een NE2000 was dus ja ik weet ook nie meer als jullie zo'n dos util zouden willen mailen ken ik wat proberen of je moet et nie willen
Verwijderd
Ja maar het kan idd goed een clone kaartje zijn (zo'n trust geval of iets in die richting). Zal je dadelijk eens die util mailen en misschien heb je geluk ermee. Je moet wel in een volledige dos omgeving zitten. Dus ffkes boten met een dos-flop anders werkt het niet goed.Op dinsdag 21 augustus 2001 19:47 schreef wbeelen het volgende:
Hmm hij zei altijd dat et een NE2000 was dus ja ik weet ook nie meer als jullie zo'n dos util zouden willen mailen ken ik wat proberen of je moet et nie willen
Garbage,
Kun jij hem die utils van de Novell/Anthem NE2000 mailen?
Ik kan pas morgen weer op mijn werk er achteraan gaan en heb ze niet zelf.
Kun jij hem die utils van de Novell/Anthem NE2000 mailen?
Ik kan pas morgen weer op mijn werk er achteraan gaan en heb ze niet zelf.
Pagina: 1