Opslagruimte huren

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arvid jansen
  • Registratie: December 2021
  • Laatst online: 23-12-2021
Hoi iedereen,

Wat zijn jullie ervaringen met het huren van opslagruimtes zoals bij bijvoorbeeld shurgard en all safe? Ik wil graag ergens opslagruimte huren in Amersfoort, maar ik weet niet zo goed waar ik op moet letten. Er zijn namelijk best wat aanbieders. Het gaat om spullen die ik niet wekelijks nodig heb. Heeft iemand tips of goede ervaringen met een bepaalde aanbieder?

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• millerman_sf
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 22-05 11:01
Lego gestolen uit opslag - tips?

Check de verzekering en kleine lettertjes, check de sloten en check of er camerabeelden zijn van de unit die je huurt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jadjong
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07:05
Neem er eentje die de box ook digitaal op slot zet, dus elke box een alarm. Dan kan je nog zo veel sloten open breken, zolang de betreffende klant niet in het pand is gaat alarm af wanneer een onverlaat de box opent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TacoTaco
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20-05 14:57
Bovenstaande geldt voor AllSafe. Ik heb boxen gehad in Nijmegen en Arnhem van AllSafe en vond Nijmegen fijner (nieuwer, twee liften ipv 1 trage, minder krap). Kijk inderdaad goed naar de verzekering inc je eigen inboedelverzekering. En zet er niet je meest waardevolle bezittingen neer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goudvis
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21:39

Goudvis

'Hallo buurman! Ik ook hier?'

millerman_sf schreef op woensdag 8 december 2021 @ 13:34:
Lego gestolen uit opslag - tips?

Check de verzekering en kleine lettertjes, check de sloten en check of er camerabeelden zijn van de unit die je huurt.
De les uit bovengenoemd topic is duidelijk: Bij Shurgard wil je in ieder geval niet terecht als de waarde van je spullen de 50 euro overstijgt.

Qua betrouwbaarheid, veiligheid, en fijn gevoel scoren ze gevoelsmatig na LEGO-gate voor mij een stuk lager dan voorheen.
Meer NoSoShuregard :D

[ Voor 3% gewijzigd door Goudvis op 08-12-2021 17:09 ]

Die loslopende kat - houd 'm lekker binnen (de tuin)

• Pen en papier
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 01-11-2024
Ik heb wel eens gehuurd bij All Safe en dat beviel wel redelijk, alhoewel ik het gebouw unheimisch vond, maar tegelijkertijd ook wel grappig dat ik daar weer hele normale mensen tegen kwam die ook gewoon maar hun spullen stalden.
In ieder geval, waar ik te laat achter kwam, was dat ik daar gratis een busje had kunnen huren (lenen dus). Dus je moet ook even goed op de website kijken wat er voor extra mogelijkheden en aanbiedingen/acties zijn. Ik weet ook niet meer of dit een actie was, of iets dat altijd geldt.

• pennywiser
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22-05 15:34
Zorg dat je een EIGEN slot mag gebruiken. Zie Lego topic hierboven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paQ
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06:27

paQ

En kijk of er een openbaar wifi is, zodat je een battery security cam kan ophangen.

Ik doe niet aan bijgeloof. Dat brengt ongeluk.

Pagina: 1