Mijn PC liep gister tijdens een youtube filmple compleet vast. Na opnieuw opstarten blijft die vastzitten in:

Het circeltje draait niet door en hij zit vast.
Ik heb vervolgens een windows 7 CD gepakt, cdrom drive aangesloten en de boot in de bios naar de cdrom gezet. Dit werkt, en hij laadt de windows files, maar na kort "windows starten" tonen gaat die naar een zwart scherm en komt hier niet meer uit. Filmpje:
https://imgur.com/5GpIlXE
Ik heb met beide SSD's individueel proberen te booten, maar beide doen hetzelfde, "windows starten" verdwijnt en gaat naar zwart scherm. Ook heb ik alle ram reepjes afgekoppeld en individueel geprobeerd om te starten, maar dit resulteert in hetzelfde.
Ik ben een beetje door mijn opties heen aan het raken en weet niet goed wat verder nog te proberen.
Mijn PC:
Intel Core i5-4460
ASRock B85 Pro4
MSI GeForce GTX 2260 GAMING 4G
NZXT S340 Zwart
Iiyama ProLite X2483HSU-B1 Zwart
Crucial Ballistix Tactical BLT2C4G3D1608ET3LX0CEU
Antec VPF Series 450W
Crucial BX100 250GB (hier staat windows op)
Samsung 850 EVO 500 GB

Het circeltje draait niet door en hij zit vast.
Ik heb vervolgens een windows 7 CD gepakt, cdrom drive aangesloten en de boot in de bios naar de cdrom gezet. Dit werkt, en hij laadt de windows files, maar na kort "windows starten" tonen gaat die naar een zwart scherm en komt hier niet meer uit. Filmpje:
https://imgur.com/5GpIlXE
Ik heb met beide SSD's individueel proberen te booten, maar beide doen hetzelfde, "windows starten" verdwijnt en gaat naar zwart scherm. Ook heb ik alle ram reepjes afgekoppeld en individueel geprobeerd om te starten, maar dit resulteert in hetzelfde.
Ik ben een beetje door mijn opties heen aan het raken en weet niet goed wat verder nog te proberen.
Mijn PC:
Intel Core i5-4460
ASRock B85 Pro4
MSI GeForce GTX 2260 GAMING 4G
NZXT S340 Zwart
Iiyama ProLite X2483HSU-B1 Zwart
Crucial Ballistix Tactical BLT2C4G3D1608ET3LX0CEU
Antec VPF Series 450W
Crucial BX100 250GB (hier staat windows op)
Samsung 850 EVO 500 GB