Ben ondernemer abo voor particulier?

Pagina: 1
Acties:

• Byteripper
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-02 18:10

Byteripper

The bytes make the rip.

Topicstarter
Een kort vraagje:

Kan ik als privé-persoon ook het Ben Ondernemer abonnement (met 360 belminuten) nemen? Ik werd van de site van Ben niet veel wijzer namelijk...

Alvast bedankt,

Byteripper.

• Phenomenon
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-04 13:18
Nah lijkt me niet he. Denk dat je daar wel het K.v.K nummer voor nodig hebt. Zal niet voor niets ondernemer abbo heten

• [BoSS]
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11:21

[BoSS]

Geen woorden maar daden!

Volgens mij is het hoogste BEN abonnement dat je kan nemen als partikulier ook een BEN Extra abonnement...
Het staat inderdaad niet echt duidelijk op de site, maar je kan het zien als je naar de webshop van BEN gaat. Je kan dan kiezen voor de zakelijke en de particuliere shop. Bij de particuliere shop gaat het tot BEN Extra, en bij de zakelijke kan je ook nog BEN Ondernemer kiezen. Maar als je bij de zakelijke shop wil bestellen, heb je inderdaad een KVK-nummer nodig ... :r

20x 170 Wp (Solar Frontier) op ZZO / 54 graden

• LoCuTuS2000
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20:05

LoCuTuS2000

Resistance is futile

Van Ben weet ik het niet, ik weet wel dat Libertel een 360 abo heeft voor 100 piek per maand. Ik hoop dat je daar wat aan hebt!

• [BoSS]
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11:21

[BoSS]

Geen woorden maar daden!

Op dinsdag 21 augustus 2001 19:48 schreef LoCuTuS2000 het volgende:
Van Ben weet ik het niet, ik weet wel dat Libertel een 360 abo heeft voor 100 piek per maand. Ik hoop dat je daar wat aan hebt!
Kan je beter BEN Extra nemen, 60 minuutjes minder voor 25 gulden minder.....Bij BEN Ondernemer zit als extra gratis verzekering, dat zit bij Libertel 360 niet. En BEN Extra en BEN Ondernemer hebben voor de rest dezelfde beltarieven......
Dus ik zou zelf eerder voor BEN Extra dan voor Libertel 360 kiezen....

20x 170 Wp (Solar Frontier) op ZZO / 54 graden

Verwijderd

Volgens mij kon het een aantal maanden geleden nog wel iig (weet ik eigenlijk ook niet zeker :o).
Ik ben morgen toch bij zo'n GSM boer langs, dus ik vraag het meteen wel ff :)

• Byteripper

Byteripper

The bytes make the rip.

Topicstarter
Op dinsdag 21 augustus 2001 19:48 schreef LoCuTuS2000 het volgende:
Dank je, maar ik heb nu al Libertel 360 en wil dus misschien overstappen op Ben. Vandaar :)

• Byteripper

Byteripper

The bytes make the rip.

Topicstarter
Op dinsdag 21 augustus 2001 19:51 schreef johnny appleseed het volgende:
Volgens mij kon het een aantal maanden geleden nog wel iig (weet ik eigenlijk ook niet zeker :o).
Ik ben morgen toch bij zo'n GSM boer langs, dus ik vraag het meteen wel ff :)
Zou mooi zijn als je dat zou willen doen!

Verwijderd

Op dinsdag 21 augustus 2001 23:20 schreef Byteripper het volgende:

[..]

Zou mooi zijn als je dat zou willen doen!
Was het vergeten :o
Maar heb net ff met Ben gebeld :)
Tis geen probleem.
Het was ook wel een beetje te gokken, aangezien ze de prijs gewoon incl. btw laten zien, als het zakelijk only was, hadden ze dat waarschijnlijk niet gedaan, denk ik.
Maar het is dus gewoon mogelijk.
Pagina: 1