Ik heb vandaag een promedion 2700 laptop maar er zit geen processor in nou als ik de processor er in stop dan doet hij niets want hij moet een stukje opzij worden geschoven zoals op een normaal moederbord alleen is hier niet zo een handig schuif socket voor maar moet dit handmatig nou lukt het mij dus niet om dat er in te krijgen is hier een techniek voor ? of heb je echt speciale gereedschap voor nodig?
Yep, da klopt, is heel simpel al bruut, maar het hoort zo.
Pak een platbekschroevendraaien die net in die opening past aan de tegenovergestelde kan als waar die heen moet.
Zet het ding erin, en duw je draaien die andere kant op
Af net anders om om hem los te krijgen, annyway je snapt hem wel, de gecote plastic kant van je draaier komt tegen de procc aan en duwt alles op zijn plaats, je voelt vanzelf wel een tik, dan kan die niet verder, dan is die vast
Pak een platbekschroevendraaien die net in die opening past aan de tegenovergestelde kan als waar die heen moet.
Zet het ding erin, en duw je draaien die andere kant op
Af net anders om om hem los te krijgen, annyway je snapt hem wel, de gecote plastic kant van je draaier komt tegen de procc aan en duwt alles op zijn plaats, je voelt vanzelf wel een tik, dan kan die niet verder, dan is die vast
Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.