Goedendag iedereen,
Ik heb een probleem met mijn PS4 slim 500GB.
sinds enige tijd, ondervindt ik het volgende;
Bij het inschakelen van de console start deze normaal op, na een minuut of 10 ingeschakeld te staan en een spel spelen loopt de console geheel vast.
Als we dan opnieuw op willen starten gebeurt er niets en gaat er een blauw lampje branden. (hhd en ventilator draaien wel)
Na een uur compleet van de stroom af gehaald te zijn, start hij wederom op met controle van het oplagmedium, om naar 10 minuten weer vast te lopen.
Ik krijg geen error statussen.
Er is in de tussentijd een andere harde-schijf (500GB) geplaatst met nieuwe systeemsoftware erop, dit heeft het probleem niet opgelost.
.
Wat ik al geprobeerd heb,
PS4 initialiseren.
Database reconstrueren.
PS4 initialiseren en systeemsoftware opnieuw geinstalleerd.
Andere kabels (stroom,HDMI en USB naar de controller).
Heeft iemand van jullie nog opties ? die ik kan checken......
Alle hulp in deze wordt gewaardeerd!
grtz Brainwash37
...
Ik heb een probleem met mijn PS4 slim 500GB.
sinds enige tijd, ondervindt ik het volgende;
Bij het inschakelen van de console start deze normaal op, na een minuut of 10 ingeschakeld te staan en een spel spelen loopt de console geheel vast.
Als we dan opnieuw op willen starten gebeurt er niets en gaat er een blauw lampje branden. (hhd en ventilator draaien wel)
Na een uur compleet van de stroom af gehaald te zijn, start hij wederom op met controle van het oplagmedium, om naar 10 minuten weer vast te lopen.
Ik krijg geen error statussen.
Er is in de tussentijd een andere harde-schijf (500GB) geplaatst met nieuwe systeemsoftware erop, dit heeft het probleem niet opgelost.
.
Wat ik al geprobeerd heb,
PS4 initialiseren.
Database reconstrueren.
PS4 initialiseren en systeemsoftware opnieuw geinstalleerd.
Andere kabels (stroom,HDMI en USB naar de controller).
Heeft iemand van jullie nog opties ? die ik kan checken......
Alle hulp in deze wordt gewaardeerd!
grtz Brainwash37
...