Mijn oude HP desktop is hard aan vervanging toe. Graag ontvang ik tips voor een out-of-the-box desktop (als in: ik ben niet handig in zelf samenstellen en ben dat ook niet van plan).
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk de hele microsoft/windows circus. PC wordt vooral gebruikt voor tekstverwerking, powerpoint, outlook, surfen. Absoluut geen games of video-bewerking.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik hoopte onder de 800 euro klaar te zijn.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
LG monitor, maar die ga ik ook vervangen voor een groter model met camera.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
-
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Heb dus net mijn tweede HP versleten. Hij doet het nog prima, maar de netwerkkaart is te langzaam en kan helaas niet hardwarematig worden vervangen (dat had ik even laten nakijken). Heb dus vooral een vlot apparaat nodig.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
[nee.
Ga je overklokken?
nee.
Wat verwacht je van ons?[i]
Wat zou de beste koopoptie zij. Idealiter gaat ie weer minimaal 6 jaar mee zonder toestanden.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk de hele microsoft/windows circus. PC wordt vooral gebruikt voor tekstverwerking, powerpoint, outlook, surfen. Absoluut geen games of video-bewerking.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik hoopte onder de 800 euro klaar te zijn.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
LG monitor, maar die ga ik ook vervangen voor een groter model met camera.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
-
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Heb dus net mijn tweede HP versleten. Hij doet het nog prima, maar de netwerkkaart is te langzaam en kan helaas niet hardwarematig worden vervangen (dat had ik even laten nakijken). Heb dus vooral een vlot apparaat nodig.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
[nee.
Ga je overklokken?
nee.
Wat verwacht je van ons?[i]
Wat zou de beste koopoptie zij. Idealiter gaat ie weer minimaal 6 jaar mee zonder toestanden.