Binnen onze organisatie ontwerp ik apps voor Android tablets. Deze apps worden door mijn collega's gebruikt. Ik heb gegoogled voor trainingen op UI gebied omdat ik denk dat ik hier nog kan verbeteren. Nu valt het mij op in de zoekresultaten dat de trainingen die ik vind de nadruk leggen op UX en hoe je gebruikers kan verleiden tot iets. Ook ligt het zwaartepunt vaak op webdevelopment.
Dit is niet echt wat ik zoek. Mijn apps zijn gereedschap en het is wat mijn collega's aangeboden krijgen en waar ze het mee moeten doen. Betekent natuurlijk nog niet dat ik ze geen goed en handig gereedschap wil geven.
Ik zoek dus een training die mij betere UI's kan laten ontwerpen voor (Android) tablets of toch in ieder geval voor mobile toepassingen. Wie kan mij een tip geven hiervoor?
Dit is niet echt wat ik zoek. Mijn apps zijn gereedschap en het is wat mijn collega's aangeboden krijgen en waar ze het mee moeten doen. Betekent natuurlijk nog niet dat ik ze geen goed en handig gereedschap wil geven.
Ik zoek dus een training die mij betere UI's kan laten ontwerpen voor (Android) tablets of toch in ieder geval voor mobile toepassingen. Wie kan mij een tip geven hiervoor?