Verkeerde prijs in notificatie

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Hi Devvers,

Dit viel me al een aantal keer op, maar nu heb ik screenshots, dus ik dacht ik open even een topic.
Ik heb een prijsalert staan op de Xbox Series X, en ik heb nu al meerdere keren gezien dat ik een notificatie krijg zoals hier :

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mAVed3rowPCrjcqllEUQzslPADk=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/PxHF5qYUsxtxKhtFCz8LX8IX.png?f=user_large

En als ik er dan op klik zie ik een hele andere prijs :

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/I-sj5-4umuZixFV1Hm7Bm-vPC8k=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/huSQohmNyN1y9CB6qTSL31lL.png?f=user_large

Deze advertentie : V&A aangeboden: Microsoft Xbox Series X Zwart

Dit lijkt wel een stoute bug toch?

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuddyMagical
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23-10 17:15
Of aangepast na plaatsing? Dus voor €500 plaatsen en dan snel aanpassen naar €585 zodat er meer prijs notificaties worden verstuurd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
MuddyMagical schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 12:54:
Of aangepast na plaatsing? Dus voor €500 plaatsen en dan snel aanpassen naar €585 zodat er meer prijs notificaties worden verstuurd?
Zou kunnen inderdaad, maar heb het echt al een tiental keer gezien ondertussen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:41

crisp

Devver

Pixelated

Als dit vaker en ook met opzet wordt gedaan (publiceren met lage prijs en vervolgens de vraagprijs verhogen teneinde pricealerts te triggeren) dan is dat uiteraard niet de bedoeling. Helaas houden we geen historie bij van de vraagprijs van V&A advertenties, dus ik kan niet beoordelen of dit inderdaad vaak en opzettelijk gebeurd.

Wellicht dit gedrag @Microkid dit herkend?

Intentionally left blank

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06:54

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Hij staat gewoon voor 500 in V&A. Ik zie het probleem dus niet?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1MCecCMuDAZSqeXCWSHGdIZKQL0=/800x/filters:strip_exif()/f/image/i81ZTPrDMMGF0Xd5RMJ3qvi0.png?f=fotoalbum_large

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Microkid schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 20:57:
Hij staat gewoon voor 500 in V&A. Ik zie het probleem dus niet?

[Afbeelding]
Je kijkt naar een andere ad… check m’n screenshot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06:54

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Mja, wellicht dat de notificatie naar de verkeerde ad wijst, maar daar kan ik verder niets in betekenen, dat moet door een devver uitgezocht worden.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:41

crisp

Devver

Pixelated

Als ik de code hiervoor zo bekijk dan lijkt het er inderdaad op dat hij wel de laagste prijs laat zien, maar niet per se de juiste advertentie daarbij betrekt. Ik ga hier een bugticket voor maken.

Intentionally left blank

Pagina: 1