Hoi,
Ik heb op dit moment een Denon Receiver (AVR X2600H) met allemaal mooie functies erop waar ik meer dan de helft niet van gebruik
Ik ervaar problemen met het volume van Series en Films die worden afgespeeld op de Apple TV.
Wanneer ik muziek luister via Internet radio integratie van de receiver, spotify connect, of elke willekeurige app gebruik op de Philips OLED854 is het volume prettig met de receiver op stand "30".
Om naar een film of serie te kijken zetten wij hem dan vaak op "55".
Maar ga dan vooral niet naar de spotify app op de Apple tv, want ook die gaat net zo hard als de interne tv apps, en de interne denon apps.
Ik vraag me dus af hoe ik specifiek de films en series naar hetzelfde volume krijg.
De instellingen van de Apple tv;
Reduceer harde geluiden: uit
Dolby Atmos: aan
Wijzig structuur: uit
Instellingen van de Denon
Speakers; alleen fronts en subwoofer staan aan in de speaker config, op "large",
geen audessy, geen dynamic eq, graphic eq, dynamic volume, etcetera.
Beide manieren van aansluiten werken niet
(ATV > Philips > eARC Denon)
(ATV > Denon > Philips)
Ik heb op dit moment een Denon Receiver (AVR X2600H) met allemaal mooie functies erop waar ik meer dan de helft niet van gebruik
Ik ervaar problemen met het volume van Series en Films die worden afgespeeld op de Apple TV.
Wanneer ik muziek luister via Internet radio integratie van de receiver, spotify connect, of elke willekeurige app gebruik op de Philips OLED854 is het volume prettig met de receiver op stand "30".
Om naar een film of serie te kijken zetten wij hem dan vaak op "55".
Maar ga dan vooral niet naar de spotify app op de Apple tv, want ook die gaat net zo hard als de interne tv apps, en de interne denon apps.
Ik vraag me dus af hoe ik specifiek de films en series naar hetzelfde volume krijg.
De instellingen van de Apple tv;
Reduceer harde geluiden: uit
Dolby Atmos: aan
Wijzig structuur: uit
Instellingen van de Denon
Speakers; alleen fronts en subwoofer staan aan in de speaker config, op "large",
geen audessy, geen dynamic eq, graphic eq, dynamic volume, etcetera.
Beide manieren van aansluiten werken niet
(ATV > Philips > eARC Denon)
(ATV > Denon > Philips)