Ik zoek een makkelijk aanmeldsysteem, iemand een idee?

Pagina: 1
Acties:
  • 517 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxdeboer
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 13-04 20:40
Voor een organisatie ben ik op zoek naar een systeem waar mensen zich gemakkelijk voor een bepaalde taak kunnen aanmelden. Specifiek gezien gaat het om een relatief grote voetbalvereniging waar scheidsrechters zich voor wedstrijden moeten kunnen aanmelden.

Het moet zo makkelijk mogelijk zijn om te kunnen aanmelden. Niet iedereen op Internet moet er bij kunnen om zich aan te kunnen melden. Ik zat al te denken aan aan Google spreadsheets, maar het lijkt mij niet handig dat iedereen een Google account nodig heeft oid. Heeft iemand een idee?

Andere mensen moeten ook kunnen zien welke wedstrijden al bezet zijn, anders staan er straks meerdere scheidsrechters op het veld.

[ Voor 10% gewijzigd door Maxdeboer op 07-12-2021 12:16 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22:30

MsG

Forumzwerver

Een Google Form? Dan heb je in ieder geval geen Google account nodig.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxdeboer
MsG schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 12:14:
Een Google Form? Dan heb je in ieder geval geen Google account nodig.
Andere mensen moeten ook kunnen zien welke wedstrijden al bezet zijn, anders staan er straks meerdere scheidsrechters op het veld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevin33
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 30-04 20:56

kevin33

Welkom in Utopia.

Moeten de wedstrijden dan ook automatisch gegund worden aan de 1e die zich daarvoor aanmeld?

Ik sta op de grens. Van vroeger en later. Voor mij een ruimte. Die ik nog niet ken. Achter mij alles. Wat ik achter moet laten Ik sta hier met niets meer. Dan alleen wie ik ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22:30

MsG

Forumzwerver

Maxdeboer schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 12:15:
[...]
Andere mensen moeten ook kunnen zien welke wedstrijden al bezet zijn, anders staan er straks meerdere scheidsrechters op het veld
Ah dat is al veel specifiekere typische functionaliteit.

Kan zo'n Google Spreadsheet niet gewoon zonder Google Account? Volgens mij wel, met een deelbare link.

[ Voor 14% gewijzigd door MsG op 07-12-2021 12:17 ]

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxdeboer
kevin33 schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 12:16:
Moeten de wedstrijden dan ook automatisch gegund worden aan de 1e die zich daarvoor aanmeld?
Ja! En een belangrijke toevoeging, er moet een admin zijn die het kan verwijderen, mocht er iemand uitvallen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Montaner
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 03-05 10:49
Dan wordt het toch een account systeem opzetten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevin33
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 30-04 20:56

kevin33

Welkom in Utopia.

Samenvattend.
Een lijst met wedstrijden moet worden ingevoerd.
Op het moment dat er een wedstrijd gekozen wordt moet die wedstrijd niet meer kiesbaar zijn.
Mocht er iemand uitvallen, dan moet een admin de wedstrijd weer openzetten.

Ik sta op de grens. Van vroeger en later. Voor mij een ruimte. Die ik nog niet ken. Achter mij alles. Wat ik achter moet laten Ik sta hier met niets meer. Dan alleen wie ik ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcieking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

marcieking

Mannetje Pug en een stokbrood

Iets als Calendly? Daar kun je een soort afspraken definiëren (ik weet niet of je die handig kunt omschrijven als een aantal parallelle wedstrijden), waarna iedereen zich kan inschrijven. Je kunt je ook zelf uitschrijven (kan een admin ook doen), en dan komt het slot weer beschikbaar. Doet zelfs handige integratie met Outlook invites of Google Calendar voor mensen die dat prettig vinden.

https://onzetaal.nl/taaladvies/welke-die/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:47

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Ik snap niet zo goed wat je topic in een marketing forum doet? Met marketing lijkt het niks te maken te hebben.

We kunnen nu proberen software te vinden die bij je past, maar dat kan je in eerste instantie natuurlijk ook zelf. Je hebt nu al wat voorstellen gehad, en een aantal had je denk ik ook wel zelf kunnen vinden. Maar niemand kan zien welk eventueel vooronderzoekje je al hebt gedaan voordat je hier je topic opende. Voor nu ga ik het sluiten. Mocht je er dan echt niet uitkomen en opzoek zijn naar software die je nodig hebt, open dan een topic op een andere plek. Het topic "https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1111158" bestaat niet voor niets .

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.