Potentiele oplichter?

Pagina: 1
Acties:
  • 981 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kornelisjann
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 00:59
Nog geen hard bewijs maar het stinkt van alle kanten:

- Nieuwe tweaker plaatst product in ad voor 180 euro
- Tweaker en ik spreken af om op te halen
- Ondertussen wordt stil de prijs in de ad op 150 gezet
- Paar minuten later zelfs 130
- Spreekt een tijd aan het eind vd dag af zonder zijn adres te vermelden terwijl hij aanvankelijk binnen secondes reageerde op mijn berichten
- Tweaker heeft reacties aanstaan, dus ik plaats in de reacties dat ik degene ben die het product ophaalt (mochten er meer zo denken)
- Tweaker zet reacties uit waardoor mijn reactie niet meer te zien is

V&A aangeboden: MSI Radeon RX 570 ARMOR 4G OC

Tweakers mods kijken we even mee aub?

[ Voor 19% gewijzigd door kornelisjann op 07-12-2021 09:53 . Reden: chronologie ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g1n0
  • Registratie: Maart 2016
  • Niet online
Je hebt niet vooruit betaald toch?

Zou me wel afvragen wat zn doel is in dat geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kornelisjann
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 00:59
Nee, niet vooruit betaald.

Ik zie overigens een andere thread hier over drempels voor nieuwelingen in de V&A: er is toch wel iets te bedenken om dit soort (potentiële) oplichtingspraktijken te voorkomen? Zoals iets meer transparantie wanneer een product gereserveerd is door beide partijen ergens op te laten klikken, ik zeg maar wat. Anders kun je constant nieuwe gedupeerden binnenharken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 12:12

MsG

Forumzwerver

kornelisjann schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 09:40:
Nee, niet vooruit betaald.

Ik zie overigens een andere thread hier over drempels voor nieuwelingen in de V&A: er is toch wel iets te bedenken om dit soort (potentiële) oplichtingspraktijken te voorkomen? Zoals iets meer transparantie wanneer een product gereserveerd is door beide partijen ergens op te laten klikken, ik zeg maar wat. Anders kun je constant nieuwe gedupeerden binnenharken.
Want als ergens gereserveerd staat krijg je geen reacties meer? Je moest eens weten hoeveel mensen dan nog steeds reageren. En als je de DM's dan zou uitschakelen, zou ik hem als legitieme verkoper nooit meer officieel op gereserveerd willen zetten. De meeste bierviltjes-oplossingen tegen oplichting zorgen niet voor verbetering en kosten enkel tijd en geld voor het platform.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-09 03:32

PcDealer

HP ftw \o/

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11:57

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Deze verkoper is door ons uit voorzorg geband.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.