Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perque
  • Registratie: December 2021
  • Laatst online: 23-02 22:46
Net AC Syndicate geïnstalleerd. Nu lijkt de default view ingesteld op van boven kijken. Hoe kom ik hier van af ??...

Ik zie in videos dat je gewoon op de rug van je personage kijkt terwijl je je ding doet. Heb ik ook in de twee AC Discovery Tours. Ik speel met 'n Xbox Controller op 'n PC. Ik kan wel op de rug kijken met 'n knop maar zodra ik 'm loslaat gaat de view weer terug naar van boven kijken.....

Ik heb alle view options bekeken maar kan hier niets over vinden.

Wie kan mij helpen om de normale default view terug te krijgen/ in te stellen ?...

Bijvoorbaat hartelijk dank !

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hoe bedoel je alleen van boven? Heb je een screenshot?

Klinkt een beetje als een kapotte controller of een foute controller mapping

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perque
Dank je! Hier is mijn default view momenteel (ik kijk bovenop de pet van Jacob ;-) :

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GpOiCfR6XiJdzHeHdwBh_fSmNlM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/bqBUBDU7Hl8iS0OLTsWzwUtP.jpg?f=fotoalbum_large

Daar doe je niet veel mee... Ik kan wel op z'n rug kijken en het hele (schitterende) beeld zien maar als ik de knop loslaat gaat het beeld hier weer naar terug.

Zojuist gemerkt dat 't precies hetzelfde is met AC Discovery Tour Ancient Egypt en Ancient Greece (wat is dat waanzinnig mooi ! 8) ) Terwijl ik er de laatste paar dagen enorm veel plezier mee gehad heb en alles Ok was, incluis views. Nu dus ineens niet meer en met de twee AC Discovery Tours flikkert nu alles in het Controller Options menu.... Niets meer mee te doen.

Alles eraf halen en opnieuw installeren misschien ??... (hoop ik eigenlijk niet.... ;( ).

Hartelijk dank voor je help !

[ Voor 4% gewijzigd door Perque op 07-12-2021 04:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perque
Btw, ik heb nog zo'n Controller liggen, van Logitech. Die geprobeerd, alles precies hetzelfde als met die Xbox controller. Default view van boven en in de twee AC Discovery Tours flikkert de cursor en het hele controller menu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Perque schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 04:40:
Btw, ik heb nog zo'n Controller liggen, van Logitech. Die geprobeerd, alles precies hetzelfde als met die Xbox controller. Default view van boven en in de twee AC Discovery Tours flikkert de cursor en het hele controller menu.
Dat klinkt toch zeker wel alsof er een controller vast zit. Ik zou eens al je peripherals (dus ook muis en toetsenbord of andere controllers die je hebt) helemaal loshalen, alleen de controller die je wil gebruiken insteken, en dan nog eens proberen. Evt. met het spel al opgestart, want opstarten zal lastig zijn als je geen muis en toetsenbord hebt aangesloten.

Van daaraf kun je dan een voor een dingen aansluiten om te kijken wat het probleem is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 00:56

MsG

Forumzwerver

Heb je een joystick aangesloten toevallig? Die drukt bij veel games de camera omhoog. Had het ook altijd bij Hitman.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20:14

OMD

Stuurtjes willen die probleem ook nog wel is geven. Ik had het vroeger bij diverse FPS games als mijn stuur nog was aangesloten. Ging de camera de hele tijd "driften"

Speel gewoon is met keyboard en muis. Probleem weg? Controller problemen en/of controller input problemen. Zo te zien is dat het aangezien je zegt dat alles flikkert in het menu bij de controller.

[ Voor 37% gewijzigd door OMD op 07-12-2021 09:27 ]

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perque
BINGO !!

Hartelijk dank allemaal. Alles weer piekfijn in orde nadat ik m'n joystick en controller los gekoppeld heb ! ( heb wel allerhande sturen maar niet aangesloten) Blijft 'n raadsel waarom de 2 AC Discovery's het prima deden, ook met joystick aangesloten. Ellende begon na installatie van AC Syndicate.

Tegenwoordig zeker niet meer zo dat je zelf kunt kiezen of je je keyboard, joystick of controller wilt gebruiken..?
Ik zie daar namelijk niets over in de AC besturing menu's. Dat is b.v. met MSFS (MicrosoftFlightSimulator) nog wel zo.

Maar goed. Blij dat jullie de oplossing hebben gevonden. Misschien blijf ik wel gewoon met keyboard spelen. Het gaat mij voornamelijk om hoe deze AC spellen eruit zien. Al dat geknok interesseert me niet. Vandaar ook die 2 AC Discovery Tour edities. Geweldig idee ! (vind ik dan... ;-) Waanzinnig mooi om te zien !

Nogmaals hartelijk dank mensen ! Ik kom er nu wel uit denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 00:56

MsG

Forumzwerver

Soms kan je softewarematig de joystick nog uitschakelen in profielinstellingen, of in bestandjes van de game. Verschilt een beetje per spel. Als de joystick er makkelijk uit kan zou ik dat verkiezen.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Pagina: 1