Hallo,
Ik ben opzoek naar een sporthorloge/ activity tracker voor het hardlopen. Ik zou graag de afstand en tijd willen meten en dit tijdens het hardlopen inzien en naderhand op mijn telefoon willen inzien/opslaan. Omdat ik zonder telefoon wil hardlopen moet dit na het hardlopen zijn te synchroniseren met mijn telefoon. Daarnaast zou ik het fijn vinden als ik wat nummers op het horloge kan opslaan en deze met mijn Bluetooth airpods te verbinden. Iemand suggesties? Budget max 150 euro.
Mijn wensen kort overzichtelijk:
- Sporthorloge/activity tracker
- Tijdens het hardlopen afstand en tijd inzien
- Na het hardlopen koppelen met telefoon om zo de route en tijd in te zien.
- Geen telefoon mee tijdens het hardlopen.
- Max budget 150.
Extra wensen (niet noodzakelijk):
- ik zou het fijn vinden als ik wat muziek nummers op het horloge kan zetten en deze tijdens het hardlopen kan afspelen via een Bluetooth apparaat.
- Het liefst een beetje smal en compact. Geen mega groot horloge.
Ik hoor het graag als mensen goeie tips hebben!
Ik ben opzoek naar een sporthorloge/ activity tracker voor het hardlopen. Ik zou graag de afstand en tijd willen meten en dit tijdens het hardlopen inzien en naderhand op mijn telefoon willen inzien/opslaan. Omdat ik zonder telefoon wil hardlopen moet dit na het hardlopen zijn te synchroniseren met mijn telefoon. Daarnaast zou ik het fijn vinden als ik wat nummers op het horloge kan opslaan en deze met mijn Bluetooth airpods te verbinden. Iemand suggesties? Budget max 150 euro.
Mijn wensen kort overzichtelijk:
- Sporthorloge/activity tracker
- Tijdens het hardlopen afstand en tijd inzien
- Na het hardlopen koppelen met telefoon om zo de route en tijd in te zien.
- Geen telefoon mee tijdens het hardlopen.
- Max budget 150.
Extra wensen (niet noodzakelijk):
- ik zou het fijn vinden als ik wat muziek nummers op het horloge kan zetten en deze tijdens het hardlopen kan afspelen via een Bluetooth apparaat.
- Het liefst een beetje smal en compact. Geen mega groot horloge.
Ik hoor het graag als mensen goeie tips hebben!