Slechte kwaliteit reclame banner onder artikel

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DannyBevers
  • Registratie: November 2009
  • Nu online
Ik zie de onderstaande reclame vaak onder een artikel verschijnen. Inmiddels heb ik deze nu zo vaak in de kwaliteit gezien zoals de gif die ik gemaakt heb dat ik dacht, het is tijd om het eens te melden.

Het gebeurt bij mij op OSX 12.0.1, Safari 15.1.

Heb mijn laptop al eens herstart en dergelijke, maar de reclame blijft slecht lopen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kLmBAz6FX9XncfxXmLLXJoh3MXU=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/07ds25X0dUO7iCcyJzaY6eS0.gif?f=user_large

Hopelijk voldoende informatie hierover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22:14
DannyBevers schreef op maandag 6 december 2021 @ 14:04:
Ik zie de onderstaande reclame vaak onder een artikel verschijnen. Inmiddels heb ik deze nu zo vaak in de kwaliteit gezien zoals de gif die ik gemaakt heb dat ik dacht, het is tijd om het eens te melden.

Heb mijn laptop al eens herstart en dergelijke, maar de reclame blijft slecht lopen.

[Afbeelding]

Hmm, gek, in Firefox op Windows 11 draait ie prima. Ik heb geen laptop met MacOS tot mijn beschikking, maar kan wel even aan een collega vragen of hij dit probleem ook ervaart.

Doen andere video's het wel goed?

Edit: collega met een MacBook heeft dit net gechecked en daar lijkt het ook niet te werken in Safari. In andere browsers werkt het wel. Ik zal aan collega @Yevrah vragen om de banner te excluden op Safari.

[ Voor 10% gewijzigd door chengbondkwok op 06-12-2021 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yevrah
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 11-09 18:28
DannyBevers schreef op maandag 6 december 2021 @ 14:04:

[Afbeelding]

Hi DannyBevers,

Bedankt voor de melding. De video van Conclusion ben ik ook een aantal keer tegengekomen, maar ik heb de video geen een keer zien 'glitchen'. De video wordt in ieder geval niet meer getoond aan bezoekers die gebruik maken van Safari.

Hopelijk is het hiermee opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

@Yevrah @chengbondkwok Zou het gerelateerd kunnen zijn aan "Ruizige" afbeeldingen in pricewatch ?

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22:14
Nee, dat is helaas een ander probleem.Dat is een issue met de thumbnailgenerator, terwijl dit met Ad Delivery te maken heeft (en dan specifiek op MacOS en Safari). Toch bedankt voor het meedenken :)