Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Vraag

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 08-11 14:30
Ik zoek een?
Budget Android smartphone waarop spelletjes zoals Minecraft goed te spelen zijn.

Wat is je budget?
Tussen de 200 en 300 euro.

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
We zoeken een smartphone voor mijn neefje, hij speelt graag Minecraft op zijn telefoon maar die is onlangs kapot gevallen en niet meer te repareren. Dit was een Samsung A3 2017.

Wat heb je zelf al gevonden?
Er zijn zoveel goedkope Android telefoons dat ik door de bomen het bos niet zie, een flagship vinden is makkelijk maar van budget toestellen heb ik weinig verstand.

Welke vragen heb je hier nog over?
Een goede tweedehands telefoon zou ook kunnen.

Alle reacties

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 05:55
Er is een smartfoon best buy guide die je enorm op weg kan helpen waarom welk toestel in welke prijsklasse.
reviews: Smartphone Best Buy Guide - November 2021

De Poco X3 Pro is daar dan het advies, snelle hardware voor een goede prijs:
pricewatch: Poco X3 Pro (6GB intern, 128GB opslag) Zwart

Zou er dan gelijk een goede stuiterhoes omheen doen zoals bijvoorbeeld een Spigen Tough Armor:
https://www.bol.com/nl/nl...unmetal/9300000039739923/

• EnigmaNL
Bedankt voor de tip, die telefoon ziet er inderdaad goed uit voor de prijs. Ik denk dat ik die ga kopen voor hem!

• EnigmaNL
swhnld schreef op maandag 6 december 2021 @ 12:49:
Er is een smartfoon best buy guide die je enorm op weg kan helpen waarom welk toestel in welke prijsklasse.
reviews: Smartphone Best Buy Guide - November 2021

De Poco X3 Pro is daar dan het advies, snelle hardware voor een goede prijs:
pricewatch: Poco X3 Pro (6GB intern, 128GB opslag) Zwart

Zou er dan gelijk een goede stuiterhoes omheen doen zoals bijvoorbeeld een Spigen Tough Armor:
https://www.bol.com/nl/nl...unmetal/9300000039739923/
Nogmaals bedankt! We hebben de telefoon vanavond opgehaald en ik ben serieus onder de indruk! Nooit gedacht dat je voor zo weinig geld zoveel telefoon krijgt.