Zonnepanelen 3950Wp - DMEGC 6x395Wp (ZW 2°) + DMEGC 4x395Wp (ZW 28°) - Solis 3.6 ; Easee Charge Lite 11kW + Easee Equalizer (Load Balancing) ; BMW iX1
even terzijde.....
5400 is toch een uit de 5xxx serie... of ben ik nu gek ?
verder: sorry, ik kan je niet helpen.
Zo gezegd, zo gedaan.
misschien word ie wel niet heet genoeg meer, en slaat de fan niet meer aan 
en anders moet je em open gaan halen.
(meestal eerst het toetsenbord (lapje) erafhalen, en dan kun je wel verder denk ik)
en anders moet je em open gaan halen.
(meestal eerst het toetsenbord (lapje) erafhalen, en dan kun je wel verder denk ik)
Hmm bij mijn Acer Travelmate 200TXV gaat ie altijd alleen aan als ie wat warm word, maar minimaal wel 1x in de 2 dagen. Dus ik denk dat 't aan je FAN ligt. Ff openschroeven zou ik zeggen
Verwijderd
Als je nou met een stresstest je CPU een tijdje op 100% laat draaien MOET de fan aanspringen.
Je zou zo eens kunnen kijken of het aan de fan ligt.
Je zou zo eens kunnen kijken of het aan de fan ligt.
Hij word heeeel heet,dus ik denk toch echt dat het aan de fan ligt.
Waar kan ik zo'n stresstest vinden?
Tis een Pentium150 met 80mb ram, en 3GB Harddisk
Zonnepanelen 3950Wp - DMEGC 6x395Wp (ZW 2°) + DMEGC 4x395Wp (ZW 28°) - Solis 3.6 ; Easee Charge Lite 11kW + Easee Equalizer (Load Balancing) ; BMW iX1
Sorry foutje van mij.... ik bedoelde alleen dat de layout van de 5100/5200/5300/5400 etc etc hetzelfde is...Op dinsdag 21 augustus 2001 18:41 schreef reiker het volgende:
even terzijde.....
Verwijderd
een stress test zonder koeling? pentium 150 kan wel wat hebben. Maar zou zonde zijn waarschijnlijk sterft je mobo .. Niet de pentium.
Op dinsdag 21 augustus 2001 22:38 schreef Griffin2k het volgende:
Hij word heeeel heet,dus ik denk toch echt dat het aan de fan ligt.
Ik heb zelf een LTE5xxx (weet ik het) waar ik ook de fan van heb moeten vervangen. Begin gewoon met schroefen bij de achterste 2 schroefjes welk in een ronding geschroeft zitten.
Beetje onduidelijk maar dan kun je het kapje boven je toetsenboard en onder je scherm eraf halen. Als je dit voor elkaar heb is het een questie van kijken wat hoe zit.
Als je er aan begint is het eind nabij!
Suc6
Beetje onduidelijk maar dan kun je het kapje boven je toetsenboard en onder je scherm eraf halen. Als je dit voor elkaar heb is het een questie van kijken wat hoe zit.
Als je er aan begint is het eind nabij!
Suc6
dwyslexy != luiheid !! Taalpuristen sla uw slag
Pagina: 1